אבידר: "המפלגות החרדיות באו לפוצץ את הדיון"ערוץ כנסת

הוועדה המסדרת בראשות ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) מתכנסת היום (שני) לדון בבקשה למתן פטור מחובת הנחה ל-15 הצעות חוק פרטיות לפני הקריאה הטרומית.

בין ההצעות גם שתי הצעות שנועדו לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו.

ביש עתיד טוענים כי נציגי מפלגת הציונות הדתית הגיעו אל הדיון במטרה לפוצץ אותו ולא לאפשר דיון בהצעת החוק להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון. אלהרר הוציאה מהדיון את חברי הכנסת יעקב אשר, אורית סטרוק ושמחה רוטמן.

"המפלגות החרדיות באו לפוצץ את הדיון", אמר ח"כ אלי אבידר. בתגובה אמר לו יעקב מרגי: "שבועיים לא אמרת את המילה 'חרדי' אתה לא מרגיש טוב", על כך השיב לו הח"כ מישראל ביתנו: "לא, שעתיים לא אמרתי את המילה 'ביבי'"

מהומה בועדה המסדרת: חברי הכנסת רוטמן וסטרוק הוצאו מהדיוןערוץ כנסת

חה"כ שמחה רוטמן לאחר שהוצא מהוועדה המסדרת "כך נראית הדמוקרטיה שמתכננים לנו חברי יש עתיד. נכחתי במאות ישיבות שבהן הואשמו לשווא יושבי הראש מטעם הימין בכוחנות ובדורסנות. חברת הכנסת קארין אלהרר הצליחה בחצי שעה לשבור את כל השיאים שראיתי".

מיקי לוי: "מי שלא ירים את ידו - ידיו יירחצו בדמם של 45 ההרוגים"ערוץ כנסת

ח"כ מיקי לוי אמר בדיון על הקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון במירון: "כל מי שלא ירים את ידו להקמת ועדת חקירה ממלכתית - ידיו יירחצו בדמם של 45 ההרוגים".

רגע לפני הצבעה על הקמת ועדה חקירה ממלכתית לאסון מירון נטשו חברי כנסת מגוש הימין את האולם . חברי כנסת ממפלגת יש עתיד צעקו לעברם: "תתביישו לכם. בושה וחרפה".