בלומפילד. יארח את משחק הגמר
בלומפילד. יארח את משחק הגמרצילום: TPS

יומיים אחרי שהודיעו על כוונתם להעתיק את משחק גמר גביע המדינה בכדורגל בין מכבי ת"א להפועל ת"א, לאצטדיון בלומפילד שבתל אביב, אישרו היום (שלישי) חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל את העתקת המשחק לאצטדיון הביתי של שתי התל אביביות הבכירות בכדורגל הישראלי.

כזכור, על פי התכנון המקורי, משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורגל היו אמורים להתקיים באצטדיון בלומפילד ואילו משחק הגמר היה אמור להיערך באצטדיון סמי עופר שבחיפה.

בשל הירי הבלתי פוסק מכיוון עזה על כל חלקי הארץ והנחיות פיקוד העורף שלא איפשרו התקהלות במרכז הארץ ובכל המקומות עד 80 ק"מ מעזה, הועתקו משחקי חצי הגמר לאצטדיון סמי עופר בתום סאגה גדולה ושלוש דחיות.

בתום משחקי חצי הגמר נקבע כי במשחק הגמר ייפגשו לראשונה מזה 27 שנים, שתי התל אביביות הבכירות למשחק דרבי יוקרתי על התואר השני בחשיבותו בכדורגל הישראלי.

בהתאחדות לכדורגל החליטו לאפשר לשתי הקבוצות ואוהדיהן שלא לעשות את כל הדרך הארוכה צפונה ולקיים את משחק הגמר באצטדיונן הביתי של השתיים, אצטדיון בלומפילד שבתל אביב-יפו וההחלטה על כך קיבלה אישור רשמי היום עם הצבעה של כל חברי ההנהלה בעד.

עוד נקבע בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל כי משחק הגמר יתקיים ב-2 ביוני, ולמעשה יהיה משחק הכדורגל האחרון שיתקיים בעונת 2020/21 של הכדורגל הישראלי.