אסון בהר מירון
אסון בהר מירוןצילום: איחוד הצלה

עם פרסומם של שני מכתבים של אלמנות הרוגי אסון מירון, דרכם ניתן לחוש בצורך הדחוף לסייע לכל המשפחות שאביהם לא שב הביתה מהילולא דבר יוחאי, שבים ומתעוררים הצרכים הדחופים הנצרכים למשפחות האלמנות, היתומים, והפצועים.

מבדיקה חלקית של 'קופת העיר' עולה, כי נזקקים לפחות לעוד 4 ש"ח עבור משפחות הרוגי מירון, אשר מיועדים עבור צרכים שוטפים ומינימליים ולבסיס איתן לאלמנות וליתומים.

המספרים המחרידים שלא נשמעו מעולם בהרוגי אסון מירון בל"ג בעומר, ממשיכים להדיר שינה מעיניהם של מרנן ורבנן גדולי הדור, ומוסיפים להעסיק את 'קופת העיר' קופת הצדקה של גדולי הדור.

המוני בית ישראל מוסיפים להירתם ולתרום לקרן אסון מירון, אלא שכאמור, הצרכים המרובים המיועדים לכל משפחות היתומים וצרכי הפצועים, דורשים עדיין היענות נוספת מהציבור הרחום.

לסיוע למשפחות הנספים לחצו כאן

כל הכספים מחולקים לפי הצורך למשפחות האלמנות, היתומים, והפצועים לפי הנחיות הרב שטיינמן, הרב גלאי והרב שטרן ולפי החלטתם.

לשותפות בקרנות שנפתחו לצרכיהם הפרטיים של כמה מהמשפחות, ניתן להשתתף עבור משפחת רבי יהודה לייב רובין זצ"ל שנקטף באסון מירון בגיל 27, והותיר אחריו 3 יתומים רכים, יש לציין קרן מספר 3334. עבור משפחת רבי אלעזר גולדברג זצ"ל שנקטף באסון מירון בגיל 37 והותיר אחריו 4 יתומים, יש לציין קרן מספר 3335. לתרומות לקרן משפחת גפנר, יש לציין קרן מספר 3336.

לסיוע למשפחות הנספים לחצו כאן