תקיפה, אילוסטרציה
תקיפה, אילוסטרציהצילום: אייסטוק

תלמידים שיצאו מבית הספר היסודי "נעם הרצוג" שבעכו הותקפו היום (ג') בצהריים על רקע לאומני על ידי שני נערים ערבים רכובים על אופניים חשמליים.

התוקפים הערבים קיללו את הילדים היהודים ותקפו אותם באגרופים.

מהמשטרה נמסר כי בשעות הצהרים התקבל אצלה דיווח על פוסט שפורסם ברשת החברתית ממנו עולה כי ערבים מתכוונים לתקוף תלמידי בית ספר יהודים בעת שיצאו את שער בית הספר.

במשטרה מציינים כי מאחר שהאירוע שתואר בפוסט לא דווח למשטרה בעת התרחשותו, פתחו שוטרי משטרת עכו בחקירה מאומצת בכדי לאתר את הורי הילדים שהותקפו ולגבות תלונתם וכן לאתר את זהותם של התוקפים.

שוטרי תחנת עכו עצרו שני חשודים, בגיר בן 18 וקטין בן 16 תושבי העיר בחשד לביצוע המעשה. בכוונת המשטרה לבקש מחר בבוקר מבית משפט השלום בעכו להאריך את מעצרם.

מנכ"ל עיריית עכו, יניב אשור, נועד היום עם חברי ועד ההורים של ביה"ס בעקבות האירוע. סוכם כי ביה"ס יתוגבר באבטחה לאורך כל שעות הפעילות, ובימים הקרובים יסודרו ההסעות לכל התלמידים.

חבר הכנסת אופיר סופר ממפלגת "הציונות הדתית" ביקר היום בעכו, "יצאתי עכשיו מביקור בעכו העתיקה וביקור חולים אצל אלעד ברזילי, פצוע הלינץ' המחריד בעיר, שבחסדי ה' פקח היום את עיניו לראשונה. המראות בעכו קשים. הרס, בזיזה ושריפה שבוצעו נגד עסקים של יהודים. הטרור לא ינצח אותנו. תושבי עכו ועם ישראל חזקים".