הרווי חזית
הרווי חזיתצילום: קובי פינקלר

יש טעמים בירושלים. יש גם טעמים לירושלים. יש גם אנשים גדולים בירושלים. אחד מהם הוא השף חיים (הרווי) סנדלר שהביא את אמריקה לירושלים, והשיק לפני מספק חודשים את -HARVEY’S BURGER SHACK –מסעדת המבורגרים איכותית שהביאה את בשורת הסמאש בורגר לירושלים.

השף הרווי סנדלר הוא יליד קנדה אשר עשה עלייה בשנת 2010 מוונקובר.

כשהוא מסב עימנו לשולחן עם חיוך רחב ונעים הליכות, הוא מספר שסיים את לימודיו כשף בשנת 2002 וקיבל את העיטור הקנדי RED SEAL. לאורך כל תקופת הכשרתו הרווי רצה להגשים את החלום הציוני ולעשות עלייה לישראל.

הרווי פתח מסעדות וחברת קייטרינג ועם השנים הפך להיות המוביל בקייטרינג הכשר בוונקובר לאירועים של עד 650 איש. כשעלה לישראל המשיך לעסוק בתחום הקולינריה, פתח את מסעדת גבריאל שפעלה כ-12 שנים. לפני כשלוש שנים, הגשים את חלומו לפתוח מעשנה ופתח את מעשנת העץ הראשונה בירושלים- HARVEY'S.

בתחילת 2020 הגשים חלום נוסף ופתח את מסעדת הסמאש בורגר הראשונה בירושלים שלצערינו הקורונה תפסה אותה. סנדלר מציין: "אחרי שפתחתי את Harvey’s smoke house, חלמתי להביא את אמריקה לישראל גם דרך הסמאש בורגר שכל כל פופולארי בארה"ב.

חודשים, עמל חיים על תפריט אפטר קורונה מרענן ואיכותי והתוצאה מעולה. תפריט האפטר קורונה מביא בשורה מרעננת עם בשר מצוין ואוכל מצוין ברמה בינלאומית כדי להרגיש טעם של חו"ל".

בתפריט סמאש בורגרים דקיקים ופריכים, הנעשים מבשר טחון טרי המונח על הפלנצ'ה הרותחת ונמעך על ידי שפכטל לכדי קציצה דקיקה ומדויקת. בין ההמבורגרים של הרווי, תוכלו למצוא בורגר רגיל, בורגר צמחוני, ובורגרים שונים עם מגוון תחליפי גבינות צמחוניים.

HARVEY’S BURGER SHACK הינה האחות הצעירה של Harvey’s smoke house - מעשנת העץ הירושלמית אותה פתח חיים (הרווי) סנדלר למעלה משנתיים והפכה לאחת האטרקציות בעיר.

אז מה אוכלים? בין ההמבורגרים המיוחדים של הרווי: האמריקאי, הרובן,המעושן: וויסקי ג'ק, האיטלקי, המקסיקני ועוד. הכל מעולה צריך רק לבחור.

מנה מיוחדת לפי בחירה
מנה מיוחדת לפי בחירהצילום:קובי פינקלר

לצד אלו יש גם את הסנדוויצים המיוחדים של הארווי, שכל כולם הנאה לחיך.

והמיקום? ברחוב שלומציון בעיר הבירה, שהיה פעם רחוב של רהיטים. עם השנים וההשתנות, השתנתה גם המציאות בעיר ואט אט הפך הרחוב לכזה המאכלס מסעדות. הרווי היא אחת מהן.

כשרות מהודרת רבנות ירושלים.