רני רהב
רני רהבצילום: סיון פרג'

בית המשפט השלום בהרצליה קיבל חלקית את התביעה של איש יחסי הציבור רני רהב נגד עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון. גם התביעה שהגיש לוינסון נגד רהב התקבלה בחלקה.

בחודש מאי 2018 הגיש רהב תביעה לשון הרע נגד לוינסון, לאחר שכינה אותו בטוויטר "חזיר חניה" וטען כי רהב חנה ב"אדום-לבן" בניגוד לחוק. לוינסון בתגובה הגיש תביעה נגד רהב לאחר שטען כי לוינסון הסתבך בחובות.

השופט אמיר וצנבליט קיבל את תביעתו של רהב, לאחר שהוכח כי האדם שהחנה את הרכב במקום האסור לא היה רהב ולא עומדות ללוינסון הגנות תום-הלב. בתביעת לוינסון נגד רהב קבע השופט כי לא עומדת לרהב הגנה על שטען כי לוינסון הסתבך בחובות.

בסופו של דבר כל צד חויב לשלם לאחר 27,000 שק.ל. תביעתו של לוינסון בגין שני ציוצים נוספים של רהב נדחתה

רני רהב מסר בתגובה להחלטה: "יש להצדיע לעיתונאים חוקרים, לעיתונאי מופת בישראל שפועלים ללא לאות למען האזרחים ולמען המדינה, אבל ואבל גדול, עיתונאי שסרח, שמתנקם, שמנצל את כוחו נגד אדם חף מפשע, יש לרדוף אותו עד חורמה ואסור להיבהל מ'תביעת השתקה', או 'זה היה בתום לב' - זה לא עושה רושם על אף אחד והצדק תמיד מנצח גם באם זה לוקח זמן. היום אני מתרגש במיוחד שאמא שלי חנה רהב ואבא שלי יצחק רהב זוכים לראות את פסק הדין ונוכחים לדעת שהחינוך שלהם נתן בי את האומץ לרדוף צדק ולעולם לא לפחד מאיש חוץ מבורא עולם ואני גאה בהם על כך".