עמיחי שיקלי
עמיחי שיקליצילום: Olivier Fitousi/Flash90

חבר הכנסת עמיחי שיקלי (ימינה) קורא לחברי סיעתו שלא להקים ממשלת שמאל ולקבל את הצעת הליכוד.

"איילת, עידית וניר, חבריי לדרך, בשבועות האחרונים נוכחנו שוב כי במזה״ת אי אפשר לחמוק מסוגיות לאומיות וביטחוניות גם לא לרגע. קיבלנו השבוע עדות נוספת לחתירה המתמשכת של בג״ץ תחת סמכויות נבחרי העם. אני מפציר בכם, עמדו בהבטחות שלנו לציבור בוחרינו, אל תתנו את ידכם להקמת ממשלת שמאל".

מאוחר יותר חבר הכנסת עמיחי שיקלי עזב את קבוצת הוואטסאפ המפלגתית "כרישי ימינה". בשבוע שעבר יצא שקלי מקבוצת "הטייסת" של אנשי ימינה.

בתוך כך גורמים בליכוד אמרו לפרשן חדשות 12 עמית סגל כי צוותי המשא ומתן של הליכוד וימינה הגיעו להסכם סופי שבו התקבלו כל דרישותיו של נפתלי בנט.

לדברי הגורמים, הליכוד הגיע אמש (חמישי) להסכם סופי עם בנט במסגרתו בנט קיבל את כל דרישותיו: רוטציה של שנה וחצי בשנה הרביעית שבה הוא יכהן כראש הממשלה, שישה שיריונים ל'ימינה' בליכוד עד מקום 36 למקרה שיהיו בחירות.

בנוסף, בנט ימונה לשר ביטחון, משנה לראש הממשלה וממלא מקום ראש הממשלה בנבצרות רפואית ונסיעות לחו״ל. בנוסף תקבל 'ימינה' עוד 2 משרדים בכירים.

הגורמים הוסיפו: ''לצערנו, למרות ההגעה לסיכומים עם הליכוד, בנט מסרב לחתום והוא דוהר לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ והעבודה, בתמיכת המשותפת''.