מיצג מחאה כעת מול ביתו של הרמטכ"ל, אביב כוכבי, בדרישה להשיב את הלוחמים אורון שאול והדר גולדין חזרה משדה הקרב.

"בזמן שתאכל את ארוחת השבת עם ילדיך, הכסאות של הדר ואורון ישארו ריקים כי שכחת להחזיר אותם הביתה. מה יעל הייתה אומרת אם היית שוכח להחזיר את ילדיך?".

צור גולדין, אחיו של הדר גולדין אמר "ביום ראשון אתם הולכים לצאת למו"מ שאמור לקבוע את התוצאות של מבצע שומר חומות. אנחנו רוצים לוודא שתילחמו על החיילים. מבחינתנו, הרמטכ"ל, המפקד של חיילי צה"ל הוא זה שצריך להילחם על החילים".

האח השכול הוסיף "צריך להיאבק גם נגד הכוחות שנמצאים בתוך המו"מ הזה ופועלים כדי להפריד את ההסכם של עזה מהבנים. אנחנו רוצים שהרמטכ"ל ישבור דלתות, ישבור קירות, יהפוך שולחנות, ישלם מחירים אם צריך כדי להילחם על החיילים שלו, כדי שהם יהיו תנאי ראשון בכל המבצע, תנאי ראשון בכל הסכם – שישיב את הבנים עכשיו.

אם הבנים לא ישובו עכשיו, זה יתן לגיטימציה לא להשיב בנים לעולם. הרמטכ"ל צריך להתעורר ולדעת שאם הוא לא יצעד עכשיו ויוביל את המאמץ הזה לא יקרה כלום והבנים ישארו שם ותיווצר לגיטימציה להשאיר לוחמי צה"ל מאחור. היו פה שני מבצעים והם נשארו מאחור. אנחנו דורשים מהרמטכ"ל להיות זה שפועל בכל הכוחות על מנת לוודא שחמאס משלמים מחירים אם הם מחזיקים את הבנים שלנו".

מיצגי המחאה מתקיימים גם מחוץ לבתיהם של אלוף פיקוד דרום אליעזר טולדנו וראש אגף המבצעים, האלוף אהרון חליוה