ישראל כ"ץ
ישראל כ"ץצילום: Miriam Alster/Flash90

חבריי היקרים. כפי שפורסם אמש, הצעתי לראש הממשלה נתניהו לפני מספר שבועות לאפשר למרכז הליכוד לבחור באופן דמוקרטי מועמד זמני לראשות הממשלה מטעם הליכוד למשך שנה, שיוכל להרכיב ממשלת ימין ולהשיב לו את המנדט לאחר שנה, וזאת בעדיפות על מתן הרוטציה והשיריונים שהוצעו לבנט והליכה לאופוזיציה.

ההצעה היתה מותנית כמובן בהסכמת ראש הממשלה, שגם היה אמור להציע אותה למרכז הליכוד כיו״ר התנועה. ראש הממשלה לא קיבל את ההצעה ובזה היא הוסרה מסדר היום.

האמנתי שסיכויי להבחר גבוהים בשל שורשי בתנועה ובשל ניסיוני הרב והתפקידים הבכירים שמילאתי בהצלחה כשר חקלאות, תחבורה, מודיעין, חוץ וכעת כשר אוצר, שמנע בשנה האחרונה ממיליון מובטלים חרפת רעב וקריסה ממאות אלפי עסקים, תוך שמירת מעמדה הגבוה של כלכלת ישראל בעולם, דבר שתרם תרומה מכרעת לשמירת בסיס כוחו של הליכוד בציבור, לצד רה״מ ושר הבריאות, שהובילו את מבצע החיסונים.

אני משוכנע שהתקפותיו של ח״כ ברקת, בגלוי ובאמצעות ס.מ.ס אנונימיים שנשלחים נגדי, ידחו בבוז ע״י חברי הליכוד, ואני פונה אליו פעם נוספת לבטל את הכנס החתרני שאירגן נגד רה״מ. בתקופה זו על כולנו לעמוד יחד במאבק על עקרונות הליכוד והובלת מדינת ישראל.