הרב ד"ר רצון ערוסי בפגישה עם הרב חיים ענזי והרב עותניאל מנצור
הרב ד"ר רצון ערוסי בפגישה עם הרב חיים ענזי והרב עותניאל מנצורצילום: באדיבות המצלם

בבית הליכות עם ישראל בקריית אונו עמלים בימים אלו על תוכנית חווייתית ללימוד המשפט העברי.

השבוע נערך מפגש בין יו"ר העמותה הרב ד"ר רצון ערוסי ומפקח ארצי של רבני בתי הספר בחמ"ד הרב חיים ענזי כדי לקדם את התוכנית.

ביום חמישי האחרון אירח ראש עמותת "הליכות עם ישראל" הרב רצון ערוסי את המפקח הארצי של רבני בתי הספר בחמ"ד הרב חיים ענזי יחד עם רכז רבני בתי הספר במחוז הדרום הרב אביה אלב'ה והציג בפניהם את התוכנית שהכינו בעמותה ללימוד חוויתי של המשפט העברי.

זאת בהמשך לביקור ראש החמ"ד שוש נגר במבנה העמותה שנערך לאחרונה. בבית "הליכות עם ישראל" שנחנך לפני כחודשיים סמוך לבקו"ם בקריית אונו רוצים לחזק את הקשר של הציבור עם ערכי התורה ובפרט עם המשפט העברי. במבנה החדש ישנו אודיטוריום שיאפשר הקרנת סרטים חווייתיים על המשפט העברי ובית דין לממונות שיאפשר היכרות חיה עם התחום.

הרב ד"ר רצון ערוסי אמר: "אני שמח שהמבנה שלנו מתחיל להגשים את ייעודו. השאיפה שלנו היא שהחשיפה שהתלמידים יקבלו בו, תעודד אותם להעמיק בתורה שבעל פה מעבר לתוכניות הלימודים."

גם הרב חיים ענזי סיכם: "התרשמתי מהמבנה החדש של בית הליכות עם ישראל. אני בטוח שמגוון הפעילויות שבמקום ישמשו אותנו בחמ"ד בכדי להנחיל את המשפט העברי בצורה חווייתית".

מנהל חטיבת הביניים בישיבת בני עקיבא "חץ" נווה הרצוג והשדכן בין העמותה והחמ"ד, הרב עותניאל מנצור, אמר: "כמחנך כבר למעלה מעשור אני נחשף לרצון של התלמידים ללימוד תורה. המרכז החדש של עמותת הליכות עם ישראל מאפשר חוויה אחרת של לימוד תורה וזהו כלי נוסף לחינוך התלמידים לערכי התורה".