האב השכול בועז קוקיא, אביו של רון הי"ד שנרצח בפיגוע דקירה בערד, הוא אחד ההורים השכולים שהגיעו למחות בפני חברי סיעת ימינה נגד כוונתם להביא להקמת ממשלה עם השמאל ובתמיכת חברי הכנסת הערבים.

בועז, החבר בפורום 'בוחרים בחיים', מספר כי לישיבת הסיעה הגיעו חברי הפורום לאחר שנכחו בסמוך לביתו של חבר הכנסת בנט, פגשו בו למשך מספר שניות בהן הביעו את מחאתם ועמדתם ולאחר מכן פגשו גם את שקד "למשך כחצי דקה ודרשנו מהם לא להקים ממשלה עם תומכי טרור".

"הדבר הזה הוא נזק היסטורי בלתי הפיך למדינת ישראל, מה גם שממשלה כזו לא תחזיק מעמד הרבה זמן", אומר קוקיא. "אנחנו דורשים שיסרבו לכך או לכל הפחות ימתינו כמה ימים כדי למצות את האפשרויות להקים ממשלת ימיןם על מלא בראשות נתניהו סער ובנט".

בדבריו מציין קוקיא כי הלחץ מופעל גם על חבר הכנסת סער. "פנינו לסער, נפגשנו אתו לפני כחודש, אנחנו שולחים מסרים לחברי הכנסת של 'תקווה חדשה' ומבקשים מהם לגלות אחריות. היו לסער כמה הבטחות בחירות, וכך גם לבנט, והם הפרו את רובם. סער נדבק רק להבטחה אחת, לא לשבת עם נתניהו, אבל הוא חשב שהוא יקבל ערים מנדטים ולא שישה, אז צריך להסיק את המסקנות מכך, תהיו הגיוניים".

קוקיא דוחה את הטענות לפיהן מדובר בממשלת אחדות ולא בממשלת שמאל: "כתבתי לחברי הכנסת, איך זה ממשלת אחדות בלי המפלגה הגדולה ביותר, הליכוד, בלי גוש הימין של 52 מנדטים. שתי מפלגות קטנטנות בימין הן עלה תאנה של ממשלת מרכז שמאל שנשענת על תומכי מחבלים. מנסור עבאס מצדד בעד הפורעים, מעמיד סיוע לפורעים. הוא רוצה להשתלב על חשבון מדינת היהודים ולכן הוא לא לגיטימי".