זה התבקש וזה קורה: רפאל מלול, אחד המוזיקאים הכי מבטיחים של העת הזאת, משיק סינגל חדש, שמח קצבי ותוסס – "מה הסיפור?".

התשובה לשאלה בגוף השיר – הסיפור שלנו בימים שאחרי המגיפה הוא די פשוט, וזה כל הסיפור. אמונה אמונה גדולה, שמחה והסרת כל דאגה. רפאל מלול מציע לכולנו את המרענן הרשמי של קיץ תשפ"א - שיר קיצבי, משמח וחינני "מה הסיפור?". רפאל לא מתפייט, לא מדבר גבוהה ולא משתמש במילים נשגבות, הוא מדבר איתנו בגובה העיניים. הזמר ה'חוצניק' משיל את הלוק האירופי המוקפד, ומפזר אנרגיה חיובית בעברית, ואי אפשר שלא להידבק במנגינה ולזמזם אותה שוב ושוב.

אם תקרא בין השורות

את יד ה' אולי תזכה לראות

אם רגע קט

הסתיר הוא את פניו

היה זה רק עוד פרק שנכתב...

"מה הסיפור"? הוא בדיוק מה שהיינו צריכים בעיתוי הזה, השיר נולד עם המילים של היוצרת הבינלאומית מירי ישראלי, הולבש בלחן מדליק של אלי קליין, ועובד והופק מוזיקלית ע"י הצמד המוכשר בתעשיית המוזיקה החסידית – אלי קליין & ואיצי ברי. השיר שהחל בלילה לבן מסתיים בקליפ מרהיב בבימויו של שרולי ברונכר.

"מה הסיפור?" מגיע לאחר ההצלחה של "אחכה לו" וגם "עננו", גרסת כיסוי מרשימה שעשתה "כבוד" למקור - ששחרר רפאל במהלך ימי הנגיף, בימים אלה הוא עובד בארה"ב, יחד עם מנהלו שמואל פאר על אלבום בכורה מסקרן שירגש את כולנו.

מילים: מירי ישראלי | לחן: אלי קליין | עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קליין ואיצי ברי | הפקת קליפ: שרולי ברונכר צילום: יצחק קלמן