סליחה אם פגעתי בכם מתוך בורות

מול קהל אלפים שרבים ממנו חובשי כיפות הופיעו הערב (שני) יחד אברהם פריד ואביב גפן שמצא את האירוע כהזדמנות ראויה לומר כמה משפטים מהלב על תחושותיו כלפי הציבור הדתי.

באירוע שהופק על ידי העיתון "בשבע" אמר אביב גפן, "מיותר להגיד לכם עד כמה ההופעה חשובה ואותי מרגשת באופן מיוחד. אדם צריך להודות על הטעויות שלו. בעברי הרחוק כתבתי כמה משפטים מתוך בורות ולא מתוך ידע והבנה ופגעתי בהרבה אנשים, ואותי לימדו לומר סליחה אז אני רוצה לומר היום מהבמה הזו סליחה אם פגעתי במישהו מכם", אמר לקול תשואות הקהל.

הקהל נעמד על רגליו והמשיך להריע לאביב כאשר זה סיפר על תקופת הקורונה והשלכותיה על החברה הישראלית כמשסעת ומקטבת. "ראיתי הרבה חברים שלי, בעיקר מבני ברק, בדירות שלהם סובלים ונהיים חולים ועוברים תקופות מאוד מאוד קשות והפער בישראל הלך וגבר, ואני חושב שהגיע הזמן טיפה לחבר ולהבין שישראל היא בית אחד של כולם", אמר והזכיר את הידידות המוסיקאלית שנרקמה באחרונה בינו לבין אברהם פריד.

עוד סיפר גפן כי בהגיע בנו, דילן, למצוות היה חשוב לו שיקיים עליה לתורה, מה שלא קרה אצל חבריו של הבן. "אמרתי לדילן, אתה יהודי, אתה ישראלי ולי כאבא שלך חשוב שתעלה לתורה בבר המצווה".

"אני מרגיש שהתחילה היום בינינו חברות נפלאה", אמר והזכיר את סבו, שם טוב גפן שעל שמו כיכר מקובר בבני ברק, והביע תקווה להתעצמות החברות הזו בעתיד. את השיר 'עורי עור' הקדיש גפן לקהל כביטוי לדאגתו לעתידה של המדינה ועתידה של החברה בישראל.

"אמא שלי לא באה להופעות מאז גיל 25 ולכאן היא הגיעה", סיפר לקהל. "אני אשיר עם פריד 'מי האיש החפץ חיים'', אמר וחבש כיפה לראשו.

לרכישת כרטיסים למופע לחצו כאן