בנט, סער ושקד במליאת הכנסת
בנט, סער ושקד במליאת הכנסתצילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

לכבוד
ח"כ נפתלי בנט,
יו"ר ימינה


הקשבתי לדבריך במסיבת העיתונאים האחרונה בה אמרת שמתוך דאגה לעם ישראל אתה פועל להקים ממשלת אחדות. הקשבתי גם לדבריך בעשרות ראיונות שלפני הבחירות, בהם הבטחת להקים ממשלת ימין ולא לשבת עם השמאל.

נפתלי, אין שום הצדקה מוסרית להקמתה ולקיומה של ממשלה עם מפלגות שלא מסוגלות לגנות את החמאס בזמן שהוא יורה עלינו טילים ופוגע בילדים שלנו.

לפני כחודשיים פעלתי רבות בקרב תושבי שדרות למען הצלחתך בבחירות האחרונות מתוך אמונה כי תהיה שותף מלא להקמת אך ורק ממשלת ימין ולא תתן יד בשום צורה לממשלת שמאל.

כתושב שדרות ואב ל6 ילדים שספגו רק בהסלמה האחרונה מעל 330 טילים שנורו לעירנו ולא עזבנו אותה לרגע, וכמי שיודע שהניצחון הגדול על החמאס הוא ההתפתחות האדירה של שדרות והעוטף בשנים האחרונות - איני מבין איך אפשר לשבת באותו קבינט מדיני ביטחוני עם יו"ר מפלגת מרצ ניצן הורוביץ שהביע תמיכה בהחלטת ביה"ד הפלילי בהאג לפתוח בחקירת "פשעי מלחמה בשטחים הפלסטינים".

נדהמתי לשמוע ראיון עם הורוביץ שכאשר נשאל על המבצע הכל כך מוצדק "צוק איתן" להגנה על ביטחוננו הוא ענה כי במבצע "היו דברים שלא היו צריכים להיעשות. לא היה צריך להגיע לפגיעה קשה בפלסטינים בעזה" – אני מתבייש בכך. איתו לשתף פעולה בממשלה שתחליט על עתיד ביטחוננו? שתשמור על ילדינו? עם ניצן הורוביץ אי אפשר לשתף פעולה בקבינט הביטחוני שאמון על ביטחוננו.

נפתלי,

אני מבקש ממך לשקול שנית ולקיים את הבטחותיך שלפני הבחירות "שלא תקים ממשלה עם השמאל ועם תומכי טרור". בשם זה פעלתי. בשם זה שכנעתי אנשים להצביע לימינה.

אני קורא לך - עצור עכשיו. אני סומך עליך ומאמין שאתה אידיאולוג ימני באמת.

אלעד קלימי,
סגן ראש העיר
שדרות