ראשי אמי"ת מבקרים את אלעד ברזילי
ראשי אמי"ת מבקרים את אלעד ברזיליצילום: רשת אמי"ת

ראשי רשת אמי"ת בישראל ובארה"ב ביקרו בתחילת השבוע (ראשון) את הרב אלעד ברזילי, מורה בתיכון שמאושפז במצב קשה בבית החולים בנהריה לאחר שביקש לשמור על תלמידיו במהלך מהומות בעכו ונפל קורבן ללינץ' אכזרי שביצעו בו פורעים ערבים.

נשיאת אמי"ת ארה"ב אודרי טרכטמן, מנכ"ל רשת אמי"ת ד"ר אמנון אלדר ומנהלת תיכון אמי"ת עכו אתי צברי - הגיעו יחד לבקר את הרב ברזילי.

בשיחה קצרה שניהלה טרכטמן עם ברזילי היא אמרה לו כי "עשרות אלפי נשות אמי"ת בארצות הברית מתפללות להחלמתך. אתה וחבריך המורים, מופת חינוכי בדאגה לתלמידיכם ובאחריות לשלומם גם אחרי שעות הלימודים".

טרכטמן ביקשה לחזק את רעייתו יעל ברזילי העומדת לצידו בימים הקשים הללו.

לאחר מכן ערכה נשיאת אמי"ת סדרת מפגשים עם תלמידים, מורים ועם ראש מנהל החינוך בעכו אורית אסייג, שסיפרו על העשייה הייחודית בתיכון ועל ההתמודדות עם השנה האחרונה שכללה גם ירי טילים שהפסיק את בחינת הבגרות במתמטיקה.

בסיומו של יום מרגש צולם פרק ראשון וחגיגי בסדרת פודקאסט חדשה 'דברים שלא ידעתי בגיל 16', בו ראיינו תלמידות התיכון את נשיאת אמי"ת.

בתום הביקור אמרה טרכטמן: "תלמידי עכו מגיעים להישגים לימודיים מצוינים והדבר מלמד על חוסן ועל השקעה של הורים, מורים ומנהלים תומכים הראויים להערכה גדולה".

אתי צברי, מנהלת התיכון, ציינה: "במיוחד בתקופה מאתגרת זו, טוב לדעת וטוב יותר להרגיש כי אנחנו מחובקים ואהובים בידי עשרות אלפים מיהודי העולם שאכפת להם מהעשייה החינוכית ומהצלחת ילדי עכו".