יריב לוין לימינה ותקווה חדשה: "עדיין לא מאוחר"

יו"ר הכנסת יריב לוין השתתף הבוקר (שלישי) באירוע הרמת כוסית לכבוד אישור 350 יחידות דיור חדשות בבית אל שבבנימין.

לוין קרא לחברי הכנסת של ימינה ותקווה חדשה שלא לתת יד להקמת ממשלה עם השמאל ורע''מ. ''אנשים יכולים לקנות את עולמם בשעה ולהיות במקום שבו הם יוכלו להסתכל על עצמם במראה ולדעת שברגע האמת כשזה היה תלוי בהם הם עשו את הדבר הנכון.

''החיים הציבוריים הם חיים קשים מורכבים וההקרבה שנדרשת בהם גדולה מאוד, אבל ההקרבה הזאת שווה את הכל אם כאשר אתה ניצב במצב כפי שאני ניצבים עכשיו ואתה יודע לומר לעצמך 'כאן אני הולך עם האמת שלי, עם המצפון שלי, עם מה שהאמנתי בו כל השנים, כאן אני הולך עם הציבור שתמך בי כל השנים ושאני מחוייב לו. כאן אני הולך עם ארץ ישראל'. זה המבחן העליון שיכול לעמוד בו איש ציבור וזה בדיוק המבחן שעומדים מולו עכשיו חלק מחברינו בסיעות ימינה ותקווה חדשה".

''מעבר לכל האמביציות האישיות, מעבר לכל שנאת החינם ומעבר לכל החשבונות האישיים, עם ישראל וארץ ישראל מצפים שכל אחת ואחד מכם לא יסיטו את המבט לשני ויגידו 'אני אבוא אחריך', אלא האחריות הזו מוטלת לפתחו האישי של כל אחד ואחת מחברי וחברות הכנסת של ימינה ותקווה חדשה''.

השר יולי אדלשטיין: "ההתיישבות יותר חזקה מכל אדם"

ראש מועצת בית אל, שי אלון, פתח את דבריו בברכת שהחיינו ואמר, "אנחנו רואים את התגשמות החלום בבית אל. בניינים של עשר קומות לצד היסטוריה של אלפיים שנה. 350 יח"ד אושרו לבנייה עם שטחים גדולים למסחר. אנחנו זוכים לעשות היסטוריה".

אלום פנה לראשי ימינה ותקווה חדשה, "אני קורא לסער בנט ושקד להקים ממשלה לאומית רק ממשלה כזאת תעזור לנו לצמוח".