אלי גרון
אלי גרוןצילום: באדיבות המצולם

לאחר ההצלחה בהדרכה שנערכה בחודש שעבר. בה נחשפו מאות פנויים ופנויות לשיטת "בואי כלה", שיטה המלמדת כיצד לאתר את האדם המתאים ביותר באתר הכרויות, ואת דרך הפגישות הנכונה ביותר, על מנת להגיע לחתונה בזמן של חצי שנה עד שנה אחת בלבד.

לאור ההצלחה בחודש שעבר החלטנו לערוך הדרכה נוספת בה נחשוף את הדרך הייחודית של שיטת "בואי כלה" להגעה לחתונה עם האדם המתאים ביותר בפחות משנה.

במה מדובר

שיטת "בואי כלה" היא שיטה בעלת 4 שלבים בלבד להגעה לחתונה בפחות משנה. האומרת שכל אדם נורמטיבי שאינו סובל מבעיות מיוחדות, יגיע לחתונה בפחות משנה במידה ויעבור בהצלחה את השלבים הבאים.

במידה והקשר הקודם נפל, אחת לחודש מקסימום לייצר קשר חדש. לדעת לברור באופן אפקטיבי מראש את הנפגשים, כך ניפגש רק עם אדם שיש עימו פוטנציאל סביר, ולא עם כל הלא מתאימים. תיקשורת בין אישית טובה, פתיחות, חברתיות, יכולת להתגבר על פערים, ולהכיל את מורכבויות החיים. לוודא שאין גורמים העוצרים אותי בדרך לחתונה, כגון פחד מדייטים או מחתונה, חומות הגנה גבוהות מדי, מידות לא טובות, ושאר גורמים העשויים להוות חציצה ביני ובין ההתקדמות שלי בדרך לחתונה.

אם עברתי את כל השלבים האלו. אחת מ-10 הנשים / גברים שאפגוש במהלך השנה הקרובה. אמורים להיות אישתי/בעלי.

כיצד עושים זאת

אתם שואלים כיצד מייצרים קשר חדש כל חודש (במידה והקשר הקודם נפל) עם האדם המתאים ביותר, וחוסכים בכך שנים ארוכות ומיותרות של דייטים מתסכלים ואין סופיים ?

תשובה : מתוך ניסיון רב שהצטבר משך שנים ארוכות בעולם הדייטים בע"ה.

את התשובות לכך אתן בהדרכה מיוחדת בשידור חי ביום ראשון הקרוב בשעה 17:00

לקבלת קישור כניסה להדרכה הירשמו כאן

דואר אלקטרוני*
שם מלא*
טלפון נייד*
גיל*