עיסאווי פריג'
עיסאווי פריג'צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ עיסאוי פריג' ממפלגת מרצ שוחח היום (שלישי) עם אריה אלדד ובן כספית וסיפר על האיומים שמקבלת לדבריו חברת מפלגתו תמר זנדברג בימים האחרונים.

"חברתי תמר זנדברג עזבה את הבית בגלל כל ההסתה והאיומים. זה התחיל מהנאום של ביבי וזה נתן את האות, הוא הזכיר את תמר שלוש פעמים", הסביר פריג'.

"הם קוראים לזה לחץ", הוסיף, "אני קורא לזה הסתה. כי להצמיד מאבטחים לבנט ושקד, זו הסתה. זה עצוב לי, אני שואל את עצמי למה אני צריך את הממשלה הזו, כי החיים הרבה יותר חשובים ויקרים לי מהפוליטיקה. מעולם לא היה לי דבר כזה. אני מקבל טלפונים עד 3 לפנות בוקר, שולחים לי הודעות עם קללות כי אני חבר של תמר".

כשבן כספית שאל על תחושותיו לגבי ממשלת השינוי בראשות נפתלי בנט שצפויה לקום בקרוב, פריג' השיב: "אנשים משתנים, המציאות משתנה וגם אנחנו חייבים להשתנות. מי שלא עושה זאת - הוא בבעיה. אסור לחיות בעבר, צריך לחזק את הווה בכדי להבטיח את העתיד. אחרת המבול ייקח אותנו וכבר לא יהיה טעם לדבר על העתיד. יש לנו מציאות מאוד מורכבת ואנחנו צריכים לדעת להתמודד איתה באומץ לב, אישי וציבורי".

פריג' התייחס גם למצב הביטחוני המתוח וטען, "הטילים שיוצאים מחמאס, הם מכוונים לכל אזרח במדינת ישראל. כשאני ובני משפחתי רצים לממ"ד בקומה הראשונה - הטילים לא מבדילים בין אחמד למשה. אז תאמינו לי, גם אנחנו רוצים וחפצים בביטחון".

עוד הוסיף: "הדמוקרטיה שאני נלחם עבורה, היא דמוקרטיה של שלטון החוק ולא רק לציית לחוקי בג"ץ. הדמוקרטיה היא מגן עבורי כבן מיעוט במדינה. היא נותנת לי לגיטימציה לשבת מולך ולדבר בכנסת ישראל. אני אלחם עליה בכל כוחי".