חוף דוגה
חוף דוגהצילום: אבי אריש

חוף דוגה בכינרת עבר שדרוג ובקרוב ייפתח לציבור, זאת, לאחר שוועדת המכרזים של איגוד ערים כינרת בחרה במכרז להפעלתו את היזמים: "קמפינג אי-שם" ו"סוזנה ביסטרו בר".

בחוף הושקעו 30 מיליון ש"ח , על ידי משרדי התיירות, האוצר, הפנים ואיגוד ערים כינרת.

שר הפנים אריה דרעי בירך, "אני מברך על סיום ההליך ובחירת המפעילים של חוף הרחצה בדוגה ועל השירותים המגוונים שיינתנו לקהל המתרחצים. הכינרת היא משאב טבע שאהוב על הישראלים ביותר ומשרד הפנים ברשותי, כמי שאמון על פעילות חופי הרחצה בישראל, ימשיך לטפח ולשמר אותה".

שרת התיירות אורית פרקש הכהן הוסיפה "המשרד ימשיך לפעול להרחיב תחומי תיירות ברת ההשגה לכלל הציבור וחניוני לילה וקרוואנים בפרט. זאת כחלק מהמדיניות שאני מקדמת להפחתת יוקר המחייה בתחום התיירות והגדלת היצע התיירות הנגישה כלכלית לרווחת הציבור. מברכת על התקדמות הפרויקט של חוף דוגה בפנינה התיירותית שהיא הכינרת״.

יו"ר איגוד ערים כינרת עידן גרינבאום: "אנו שמחים על בחירת חברות הפעלה לחוף דוגה, בו הושקעו משאבים רבים, לשדרוגו ופיתוחו התיירותי ברמה גבוהה, למוצר תיירותי שונה וייחודי בכינרת. אני מודה למשרדי האוצר, התיירות והפנים על תקציבי הפיתוח שיעניקו היצע חדש לנופשים, במגוון רמות קמפינג כולל לקרוואנים ומתקני חוף ברמה גבוהה, ולמנכ"ל משרד התיירות על הליווי המקצועי והסרת חסמים לטובת קידום הפרויקט".

דוגה-פארק נופש חופי כולל חוף רחצה מוכרז, מבני שירותים ומלתחות, הנגשה מלאה, מתקני ספורט ומשחק וחניון כלי רכב. כמו כן, מציע חוף דוגה אפשרויות קמפינג מגוונות, בתמהיל ראשון מסוגו בכינרת, קמפינג ללינת שטח בסיסית בשטח הפתוח, חניון לילה משולב לכ-40 אוהלים במתחמים מוסדרים עם תשתיות נלוות, חניון לילה לכ-37 קרוואנים כולל חיבורי חשמל, מים וביוב לכל קרוואן ועוד. בנוסף, בחוף יש אזורים להקמת אוהלי קבוצות של כ-12 יחידות אירוח קלות. כמו כן יש בחוף, מבנה מסעדה מרווח לישיבה מקורה, חנות נוחות ומזנון. בחוף גם הוקמה מזרקת מים צבעונית שתפעל בשעות הערב.

הכניסה לחופי איגוד ערים כינרת חינם, החניה בחניוני הרכב בתשלום. בחוף דוגה שטחי קמפינג בסיסי פתוחים ללא תשלום ושירותים נוספים בתשלום.