אורות אשדוד
אורות אשדודצילום: מייק אדרי

מסלול חדש "אורות אשדוד" הוא מסלול טיול אור-קולי שאורכו כ-800 מטרים, שעל הפקתו עמלו למעלה משנה וחצי.

המיצג משלב הקרנות וידאו ארט, וידאו מאפינג, אפקטים של תאורה, לייזר, מסכי מים והולוגרמות, אשר יוצר, לראשונה בישראל, מיצג תיירותי קבוע של אורות ואפקטים, שיפעל במשך כל ימות השנה.

מיצג אורות אשדוד פועל בשעה 20:30 בימים א'-ה' ובמוצ"ש ברחבת העירייה. ללא תשלום.

המיזם הוא ביוזמת החברה לתיירות אשדוד, עיריית אשדוד, משרד התיירות והחברה הממשלתית ירות, ובהשקעה של מיליוני שקלים - פרויקט "אורות אשדוד" יוצא לדרך, ומעמיד את העיר אשדוד בשורה אחת עם הערים הגדולות בעולם – ברצלונה, פריז, ניו יורק ועוד.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר "אשדוד ממשיכה להיות עיר מובילה בתיירות ובחדשנות, ואני שמח לבשר על הפרויקט החדש והבולט של העיר בתחום התיירות לצד החופים, המסעדות ושאר האטרקציות בעיר, ממשיך למצב את אשדוד כעיר תיירות בולטת ברמה בינלאומית".

לאחרונה הושק מיצג אורקולי נוסף, במצודת אשדוד ים, בה הסתיים לאחרונה פרוייקט רחב היקף של שימור ופיתוח, בהובלת תיירות אשדוד, עיריית אשדוד, רשות העתיקות ומשרד התיירות.

המיצג המרשים והעשיר באפקטים, נע בין קירותיה העתיקים המקוריים של המצודה, ומספר את סיפורה של אשדוד – החל מימי האדם הקדמון, דרך הפלישתים ועד ימינו, מזווית ראיה ייחודית. אורך המופע כ-10 דקות ומחירו: 10 ₪ לאדם

שעות הפעילות והרשמה למיצג, באתר תיירות אשדוד: www.visit.asdod.muni.il