אופיר סופר
אופיר סופרצילום: דוברות

בעוד שעות ספורות יפקע המנדט של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, ואם לא יכריז כי 'עלה בידו' להרכיב קואליציה, המנדט יוחזר לכנסת ל־21 יום.

בעוד בגוש השינוי ממשיכים את המשא ומתן במרץ, בגוש נתניהו פועלים בכל הכוח על מנת לסכל את הקמת הממשלה. בין השחקנים בגוש השינוי, בולט במיוחד ח"כ מנסור עבאס (רע"מ) שמערים בימים האחרונים קשיים במשא ומתן מול ימינה.

חבר הכנסת אופיר סופר שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ואמר, "אני חושב שאף אחד, לא מאנשי ימינה ולא מתקווה חדשה, דמיין שהוא הולך להיכנס לאירוע שעוקר את היסודות של מגילת העצמאות. אסור לנו לזלזל ברוח, מגילת העצמאות זה עסק חשוב מדי וקווי היסוד זה עסק חשוב מדי. לא נראה לי שגדולי האומה שמחים על הדברים האלו".

כמו כן, התייחס לפרסומים על הקשיים שמערים יו"ר רע"מ מנסור עבאס על המשא ומתן, ועל הקשר לכאורה לבנימין נתניהו. "לדבר הזה אוסר לקרות ואם הוא קורה זו טעות חמורה. רע"מ מכדררת את כולם עם מועצת השורא שמכתיבה את אופייה המתחדש של מדינת ישראל. מרגיש לי שבנינו מדינה ואנחנו מגישים אותה למועצת השורא על מגש".

עוד הוסיף, "אסור לנו לזלזל בעצם התהליך שקורה עכשיו, זה לא עניין של שחיטת פרות קדושות אלא יש פה אמירות הרבה יותר מסוכנות, שנראה לי שבן גוריון מתגלגל עכשיו".