ארווין קומאן. מאמן חדש לבית"ר ירושלים
ארווין קומאן. מאמן חדש לבית"ר ירושליםצילום: באדיבות בית"ר ירושלים

ברצלונה פינת ירושלים. אחרי שחיפשה זמן רב מאמן בעל שיעור קומה ורצוי בעל אזרחות זרה, הודיעה הערב (רביעי) בית"ר ירושלים על החתמתו של ארווין קומאן ההולנדי למאמנה בעונה הקרובה.

בבית"ר כבר היו קרובים לחתימה עם מאמן הפועל חיפה עד לא מזמן, חיים סילבס, אך היו"ר ושחקן העבר, אלי אוחנה, שקיבל סמכויות רחבות יותר לאחרונה כשמונה על ידי הבעלים משה חוגג להיות המנהל המקצועי בבית"ר, לא ויתר על רצונו לראות על הקווים מאמן זר והערב הודיע כי הצליח להגיע לסיכום עם המאמן ההולנדי בן ה-59.

למעשה ההיכרות בין אוחנה לקומאן רבת שנים, כאשר אלה שיחקו יחד במדי מכלן הבלגית איתה זכו בגביע אירופה למחזיקות בסוף שנות ה-80.

קומאן, הוא אחיו של מאמן ברצלונה, רונאלד, ובעברו שימש כעוזרו בסאות'המפטון ואברטון האנגליות, וכן שימש כמאמן ראשי בוואלוויק, פיינורד ואוטרכט ההולנדיות ובנבחרות הונגריה ועומאן עד לפני שנתיים. בסך הכל עבד קומאן כמאמן במשך 23 שנים ובקריירת המשחק שלו ייצג כמובן את נבחרת הולנד איתה זכה באליפות אירופה.

כזכור, מאז חודש מרץ אז התפטרו מתפקיד המאמן, הצמד שי ברדה וסלובדאן דראפיץ', הייתה בית"ר ללא מאמן קבוע כאשר שחקן העבר והאחראי על מחלקת הנוער יוסי מזרחי הוקפץ לעמדת המאמן הראשי באופן זמני.

כעת, שבועיים אחרי שסיימה באופן רשמי את עונת 2020/21 בליגת העל בכדורגל, עונה בה הציגה יכולת רעה למדי, בית"ר מתחילה את ההכנות לקראת עונת המשחקים הבאה.

בעלי המועדון, משה חוגג אמר לאחר ההודעה הרשמית על המינוי: "בשבועות האחרונים הפכנו כל אבן על מנת למצוא מאמן בעל שם ועם ניסיון, שיתחבר לדרך שבה אנו רוצים לראות את הקבוצה. אנו מודים למאמנים אשר היו מועמדים ונפגשו עם הנהלת הקבוצה. אני מאחל בהצלחה לצוות המקצועי החדש".