יעקב ליצמן
יעקב ליצמןצילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שר השיכון יעקב ליצמן תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את אנשי ימינה ותקווה חדשה על שהקימו ממשלה עם מפלגות השמאל שלטענתו מתנגדות לתורה ויהדות.

"מדובר בליקוי מאורות ממש. מי פילל שאנשי ימינה יובילו ממשלת זדון כזו שתיתן כוח להשחית את כל הקדוש והיקר לנו לאורך הדורות ח"ו בידי שונאי הדת ומשניאיה", אמר ליצמן.

בדבריו תקף את מינויו של ליברמן לשר האוצר. "זהו חילול ד׳ מאין כמוהו, להכתיר את מי שהכריז שיזרוק את שומרי התורה לזבל, לשר האוצר, ואת לפיד לראש ממשלה, זוהי סכנת קיום אמיתית לעולם התורה ומסורת ישראל".

בהמשך עבר לתקוף את בנט וסער. "התדהמה היא נוכח אנשי ימין מובהקים כמו בנט, סער, שקד ואלקין, שאיבדו כל מצפון ערכי בחבירה לישראל ביתנו, יש עתיד ומרצ, כולל איבוד ערכי הימין בהסתמכות על המשותפת ורעמ".

ליצמן הבהיר כי הציבור החרדי לא ישב בחיבוק ידיים לנוכח הממשלה המסתמנת. "הנציגות החרדית בהנהגת מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל שליט״א, נערכת למאבק הירואי ותדע בס״ד להילחם בכל דרך וכדי למנוע כל פגיעה במסורת ישראל וזכויות הציבור החרדי".

"אנו נפעל מהאופוזיציה בכל כוחנו ובאחדות מלוכדת שלא לאפשר לשונאי הדת ורודפיה, לשנות ממה שמקובל כיום, בנושאים הערכיים, בתחומי הגיור, בני הישיבות, עולם התורה, כשרות וטהרה, שבת קודש וזכויות הציבור החרדי".

"אנו סמוכים ובטוחים כי נצח ישראל לא ישקר וכל כלי יוצר עלייך לא יצלח, בעזרת ה׳".