אבי מעוז
אבי מעוזצילום: יצחק קלמן

ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, ערך אתמול (חמישי) סיור בצפון הארץ.

תחילה הגיע מעוז לביקור בבית החולים לגליל בנהריה, שם פגש את סגן מנהל בית החולים וביקר עימו את אלעד ברזילי שנפגע באורח אנוש בלינץ' בעכו לפני מספר שבועות.

משם המשיך מעוז לסיור בעיר עכו ולביקור בישיבה בעיר, וכן לסיור באזור בו בוצעו הפרעות בעיר. "אני אעשה הכל מהמקום שאני נמצא, ואתם תפעלו פה, ואתם תראו - עוד 15 שנה עכו תהיה עם רוב יהודי מוצק של 85%", חיזק מעוז את התושבים.

לאחר הסיור סיפר כי "‏דווקא על רקע הקמת הממשלה המסתמנת שבה יהיו שותפים מפלגות שמאל רדיקלי ומפלגה ערבית נסעתי היום לבקר את אלעד ברזילי פצוע הלינץ' בעכו. שמחתי לראות שיפור אדיר במצבו, ‏אני מקווה ומאחל לו החלמה מהירה ושלמה בקרוב".

ח"כ מעוז הוסיף כי "לאחר מכן ביקרתי במקום הלינץ' בעיר עכו, ובאזור בו התקיימו הפרעות, שם פגשתי את ראש הישיבה ורב הגרעין ידידי הרב קובי דנה, לאחריו פגשתי אברכים ובחורים שלומדים בישיבה.

''התמלאתי כוחות, אני חושב שזו התשובה האמיתית לכל מה שאנשים מעלים בדימיונם, שהם יוכלו לשנות בין במזיד בין בשוגג את מדינת ישראל בהיותה מדינתו של העם היהודי למדינת כל אזרחיה היו לא תהיה".

מעוז אמר כי "ה‏חוזק וחוסן של האנשים האלה, החוזק וחוסן של יעל אשתו של אלעד, החוזק וחוסן של אותם משפחות שמוסרות נפשם לגור בעכו, הם אלו שיביאו שגם עכו וגם יתר הערים המעורבות בע"ה יגדלו לתפארת ויהיו ערים יהודיות, ערים לתפארת במדינת ישראל וממשלה זו דינה לא לקום, ואם תקום בע"ה נפיל אותה במהרה, על מנת להקים ממשלה בריאה במדינת ישראל".