ח"כ ד"ר שלמה קרעי (הליכוד) תוקף את הממשלה החדשה בראשות בנט ולפיד, זועם על השותפות עם מנסור עבאס ולא מתרשם מאזהרות ראש השב"כ.

"שני הדברים שהזכרת מבזים- ראש השב"כ שנזכר רק עכשיו שיש הסתה ומתנהל כשחקן פוליטי כדי להיות חלק מסתימת הפיות שבימין. איפה היו השב"כ והמשטרה בפרעות של ערביי ישראל ביהודים? איפה היה ראש השב"כ בשנים האחרונות כלפי רה"מ ובני משפחתו? לא שמענו ממנו ציוץ.

''עכשיו פתאום שרב אמר שצריך לעשות הכל כאשר ברור לכולם שהוא מתכוון למחאה לגיטימית, ראש השב"כ הופך את זה לסכנה איומה? הוא משתתף בנרטיב של התקשורת והשמאל כדי לסתום את פיות הימין לגניבת הבחירות הגדולה ביותר שהייתה כאן".

קרעי נשאל על הקריאות שנשמעות מחוץ לבתים של חברי סיעת 'ימינה', צעקות על בני הזוג, האם הן לא עברו את הגבול? והשיב "הפגנה היא לגיטימית. מה שלא לגיטימי זה גניבת הקולות שגנבו איתם חברי סיעת 'ימינה'. שהבטיחו ממשלת ימין ונשבעו שלא יעשו את מה שהם עושים עכשיו. כמובן שמילות גנאי הם לא בסדר. אנחנו לא בעד שום גילויי הסתה. אבל כן צריך לזעוק את הזעקה. לא יסתמו לנו את הפה".

למה הליכוד תוקף את החבירה למנסור עבאס? הרי כל ההצעה של הליכוד להקמת ממשלה התבססה על הישענות על רע"מ, נשאל קרעי והשיב "ממש לא. זה שקר, מתחילת הדרך אני התייצבתי ואמרתי בשום פנים ואופן לא. אני ישבתי עם ראש הממשלה באותה תקופה ומעולם לא היה לנו כוונה להישען על מפלגה שלא מכירה בזכות קיומנו כאן וחבריה עודדו את הטרור בארץ. היה נסיון ללכת איתם למהלך של בחירת ישירה".

עד מתי תנסו לפעול לסיכול הממשלה? "כל עוד נחשוב שיש סיכוי שמישהו מתוך 12 חברי ימינה ותקווה חדשה יחזרו בהם ויתחרטו על גניבת הקולות שהם מנסים לעשות. אם זה לא יקרה נלך לאופוזיציה בראש מורם".