מצפה רנה
מצפה רנהצילום: באדיבות המשפחה

מצפה חדש לזכרה של רנה שנרב הי"ד נחנך אמש (שני) ביישוב אביתר בשומרון.

הוריה ומשפחתה של רנה הגיעו לחנוך את המצפה שמשקיף על היישובים יצהר והר ברכה מצד אחד ועל כביש 505 היורד מצומת תפוח לכיוון בקעת הירדן מן הצד השני.

צבי אלימלך שרבף, יו"ר תנועת 'נחלה', סיפר בשיחה עם ערוץ 7 על המצפה החדש. "זכינו להקים פה מצפה לזכרה של רנה שנרב הי"ד", אמר. "מי שיזם את הקמת המצפה הזה זאת עמותת 'קול רנה' שעושה הרבה דברים לזכרה של רנה שנרב."

לדבריו, "המצפה הזה צופה לכיוון יצהר והר ברכה, ולכביש חוצה שומרון. וכמובן גם לעיר העברית העתיקה שכם, שאנחנו בעזרת ה' צריכים לחזור וליישב אותה בקרוב".

משפחת שנרב מסרה: ''ברוך ה' זכינו להישתתף אתמול, יום שני, בחנוכת מצפה רנה, ע"ש רנה שלנו, הי"ד,שממוקם ביישוב אביתר, שהוקם ע"ש אביתר בורובסקי הי"ד, למרגלות בית המדרש שהוקם ע"ש של יהודה גואטה הי"ד.

''מתוך האובדן, מתוך החוסר, אנשי אביתר המדהימים מקימים ישוב לתפארת שצועק בעוז "עם ישראל חי", וכל מי שמנסה לפגוע ולהחליש אותנו מקבל פה את התשובה היהודית האמיתית ביותר-עוד ארץ ישראל, עוד תורת ישראל, עוד אהבת ישראל. אחרי ימים לא פשוטים בלוד, ובארץ כולה, אנחנו עומדים זקופים מול כל המחבלים, הפורעים, הרוצחים, ואומרים להם-זו הארץ שלנו, ואנחנו פה לעולמי עד ולנצח נצחים. ולא רק שהם לא מחלישים אותנו, אלא אנחנו הולכים ומתחזקים ומתעצמים ברוך ה'''.