אלירן כהן מוצא את השקט בשיר חדש, עם עבר רועש כאומן ויוצר בסצינה האלקטרונית, הופעות בבמות ענק באירופה וחזרה בתשובה ששינתה את חייו, אלירן יוצא לדרך מוזיקלית חדשה ולסינגל ראשון מתוך אלבום שבדרך.

לא, לא תשמעו את זה בשירים שלו אבל אלירן, ילד טיפוחים של רדיו 99fm בתקופת BU ואסקייפ, מפיק אלקטרוני שכבר בגיל 22 הוציא את התקליט הראשון, הוחתם בלייבלים בגרמניה, הולנד ואנגליה ובסוכנות אומנים בהולנד מהנחשבות ביותר בסצינת ההארד.

אחרי הופעות בפסטיבלים ומועדונים באירופה, וסיפור דיי גורלי בדיעבד מהופעה באיצטדיון בגרמניה - מוצא את עצמו עוזב את תל-אביב, את חיי הלילה, את המוזיקה ועולה לירושלים. איך קוראים לזה - גילה את אלוהים?

7 שנים של הפסקה, איפוס, חיבור, חיבוק, זיקוק, חתונה וילדים, גורמים לאלירן לצאת עם פרויקט חדש ומוזיקה שנולדה משילוב העבר המוזיקלי והתובנות שצבר עם חוויות החיים.

״אנשים חושבים שלחזור בתשובה זה לגלות את האור ועכשיו הכל טוב וכייף בוא נשיר על זה - אז כן, אבל גם ממש ממש לא״

אצל אלירן זה לקחת אחריות, זה עמל, זה לגלות תהום של עבודה פנימית שאין לה סוף ועכשיו ללמוד לחיות איתה, לקבל אותה, לחוות איתה, לעשות צעד אחד כל פעם ואפילו לשמוח איתה. שקט הסינגל הראשון באלבום, מספר על חיים, שינויים, קבלה, מסקנות, כאב ושמחה - לא מתבייש, לא מתיפיף, אבל אופטימי ובא מהלב. אחד הכלים החשובים בכל תהליך - אלירן אומר שזה ה-to-go שלו. תנסו - זה עובד.