סא"ל במיל' מאיר אינדור, מראשי מטה מאמ"צ, קורא לציבור הרחב להצטרף למפגן המחאה המתוכנן למחר (חמישי) נגד הקמתה של ממשלת בנט-לפיד.

אינדור מבהיר כי ההפגנה אינה אלא יריית הפתיחה של מאבק ארוך המסתמן ואותו הוא משווה למאבק נגד הסכמי אוסלו, שגם אם עלה במחיר דמים הרי שבסופו של יום "ניצחנו", כהגדרתו. "הפגנו גם כשראינו שיש ממשלת שמאל שמובילה למהלכים חמורים. לנו ברור שהממשלה הזו בהרכב שלה תגיע למצבים הללו מיד בהתחלה, ולכן אנחנו צריכים להציב חומה".

"כשמקיימים מחאה זה לא בהכרח כדי להצליח אלא כדי להבהיר מה נכון ומה לא, ואנחנו רוצים לומר שהממשלה הזו אינה ראויה ולהציב גבולות גם לשחיתות הכרוכה בהקמת הממשלה הזו", אומר אינדור ומוסיף כי "כל המציאות הזו שיש כאן מישהו מהציונות הדתית שפרש ודילג וחזר ודילג, הבטיח שלא יילך עם ממשלת שמאל, זו כבר ההונאה הראשונה שצריך למחות נגדה. יש גבולות גם בפוליטיקה למה שמותר ומה שאסור".

אינדור מספר על התחושה הקשה של בתו וחתנו כמי שהצביעו לנפתלי בנט וחשים כעת מרומים, "וכך עוד אחרים במשפחתי", הוא אומר וסבור כי לתחושה קשה זו שותפים כשבעים אחוזים ממצביעי בנט, "כלומר יש לבנט 2 או 2.5 מנדטים ואיתם הוא סוחב עוד ארבעה מנדטים שהוא גנב אותם. זה עצמו מחייב מחאה. אני לא צריך לחכות לאסון".

בדבריו דוחה אינדור את הטענה לפיה היעד של מניעת בחירות חמישיות מצדיק כל מהלך. "מי אמר שבחירות חמישיות זה כל כך נורא? נפתלי אמר? הרי אנשים שצידדו בו לא אומרים את זה", אומר אינדור ומוסיף כי להערכתו אם בנט היה מתאמץ באופן אמתי היה עולה בידו להביא לממשלת ימין. "המצב הנורא הוא שקמה כאן ממשלת שמאל באצטלה של נפתלי וגדעון סער", הוא מחדד.

"ההפגנה היא תחילת הקמפיין נגד הממשלה הזו. אני כבר רואה את המהלכים המדיניים הבאים עם ביידן...", הוא אומר וקובע כי נתניהו הצליח להרוס את חזון המדינה הפלשתינית בתקופתו של אובמה שכבר הכין תכניות מוגדרות להצבת משקיפים אמריקאיים בבקעת הירדן על מנת לייצר ערובה ביטחונית להקמתה של מדינה פלשתינית. לדברי אינדור, נתניהו עשה זאת למרות נאום בר אילן ויתכן שנאום זה היה תשלום ששילם נתניהו על מנת להצליח במאבקו לבלימת תכניות אובמה. "אני לא רואה את הממשלה הבאה, גם אם נפתלי בנט הוא ימין לשיטת אנשים אחרים. אני לא רואה אותם עומדים בלחצים ובלחצים להסכם עם האיראנים".

אינדור אינו רואה כתרחיש רחוק אפשרות של עקירת ישובים תחת כהונת בנט. "הוא יגיד שאין ברירה", מעריך אינדור ומציין כי ה-DNA של הציונות הדתית אינו מניח את ההתקדמות הפוליטית מעל הכול. "אני מכיר אנשים טובים, כולל מקימי התחנה הזו שאני יושב בה כעת, שעשו נפלאות בלי להיות חברי כנסת ובלי לרוץ להיות ראשי ממשלה. המהפכה שלך גוש אמונים לא התחילה בפרלמנט הישראלי אלא בגבעות. אנשים כמו הרב לוינגר, חנן פורת, הרב מלמד שהקים עולה של תורה בבית אל ואחרים. מה קרה שהופכים כאן את הכול לאני ואני ואני? זה לא תפור עלינו. אני מעדיף ראש ממשלה בלי כיפה עם הסכמה לאומית, וכאן נותנים בעיטה לאנשי הליכוד, כמיליון ומאתיים אלף איש. הקשר שלנו עם אנשי הליכוד נפרם כעת, כי החבורה הזו המכונה ה"בבונים" בזלזול, הם תומכי ההתיישבות ולא תמר זנדברג או אנשי העבודה".

"את האכזבה הזו צריך לבטא והיא תקים חומה. קיר הברזל מוקם היום על ידינו. ההפגנה של יום חמישי בשעה 18:30 ליד הכנסת היא קיר הברזל בפני הנסיגות. הלוואי שנתבדה ולא נגיע לנסיגות, אבל הפוליטיקאים חוששים מיציאת האנשים לרחובות. בואו להפגנה כולכם, התייצבו עם ילדיכם ומשפחותיכם כדי למחות נגד העוול של גניבת הקולות, הפיכה שלטונית ברמאויות, וגם נוכח העתיד", קורא אינדור.