עיצוב בית
עיצוב ביתצילום: iStock

עד לפני מספר שנים בודדות רוב ככל הבוחרים פרטי ריהוט חדשים לדירתם בחרו אותם על סמך רמת הנוחות והפרקטיקה. מה שעמד לנגד עיניהם בהליך הבחירה הוא שירות מיטב הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר.

אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בכל עולם העיצוב כך שכיום אנשים רבים מוכנים לוותר הן על רמת הנוחות והן על הפרקטיקה לטובת מראה הרהיטים החדשים. אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי מציע את שירותיו מזה לא מעט שנים כמעצב פנים לכל סוגי הדירות מדווח על עלייה משמעותית בביקוש למקצוע.

כיום רבים מייחסים חשיבות רבה למראה דירתם ומוכנים לשנות את כל פני הדירה בכדי לעצב מחדש וליצור אחידות עיצובית בין כל חלקי הבית. אם גם אתם מעוניינים בהליך עיצוב פנים בית פרטי, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם לעשות זאת נכון.

תחילה, חשוב להדגיש ולומר כי הביקוש הגדול לשלל סגנונות ועיצובים שונים של רהיטים גרמו לכך שהמבחר הולך וגדל בהתמדה מזה לא מעט שנים. המבחר הגדול יכול להיות יתרון משמעותי, שכן תצליחו למצוא פרטי ריהוט מדוייקים ומותאמים למלוא הצרכים שלכם, אך יכול להיות גם חסרון שיגרום לכם להתבלבל בין כלל האפשרויות השונות ולבחור לא נכון.

אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי המציע שירותי עיצוב פנים בית פרטי בוחר לערוך היכרות מעמיקה עם צרכיו וטעמו האישי של הלקוח בכדי להימנע בהתפזרות מיותרת ולהצליח לבחור נכון. רגע לפני שניגע בכמה טיפים חשובים ופרקטים למניעת התפזרות, מיקוד נכון ובחירה נכונה, הנה לכם כל הסיבות השכיחות ביותר בגינן רבים בוחרים בהליך עיצוב פנים בית פרטי.

חידוש מראה הדירה ושינוי פני החלל - עיצוב פנים מודרני תוך ניצול מרבי של כל חלל הדירה יעשה את השינוי

אחת הסיבות השכיחות ביותר כיום לבחירה בהליך עיצוב פנים בית פרטי היא פשוט רצון לשינוי. חשוב להדגיש כי לא רק אנשים הגרים בדירות מיושנות ולא מעוצבות בוחרים לשנות את כל פני דירתם מסיבה זו, אלא גם לא מעט אנשים שדירתם כוללת אחידות עיצובית וחלוקה נכונה לא מוותרים על עיצוב פנים בית פרטי.

הסיבה לכך היא פשוט רצון לשינוי מראה הדירה, לחידוש רהיטיה והתאמתם לסגנונות העיצוביים החדשניים. לאחר הליך עיצוב פנים בית פרטי שנעשה בצורה נכונה, תוכלו להרגיש שאתם נכנסים לדירה חדשה עם אווירה שונה לגמרי.

אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי שומע מלקוחות רבים כי כל מטרתם בהליך עיצוב פנים בית פרטי היא לשנות אווירה והרגשה בדירה. סיבה נוספת ושכיחה לא פחות היא יציאתם של הילדים הבוגרים מהבית. הורים רבים בוחרים לשנות את כל חלוקת הדירה ולהתאימה לצרכים העדכניים, לאחר יציאתם של ילדיהם הגדולים מהדירה. לא אחת בוחרים להרחיב את החללים המשותפים כמו סלון או מטבח על חשבונם של חדרי שינה שכבר אין בהם צורך.

אז אם גם אתם מרגישים שחלוקת הדירה שלכם אינה מיטבית, אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי ישמח לסייע לכם לחלק מחדש את כל חלל הדירה ולנצל את כל שטחה. לאחר שנגענו בסיבות השכיחות ביותר לתחילת הליכי עיצוב פנים בית פרטי, הגיע הזמן שלכם. רגע לפני שאתם מתחילים, חשוב שתכירו כמה נקודות חשובות שיסייעו לכם להשלים את עיצוב כלל דירתכם על הצד הטוב ביותר.

שני שלבים חשובים למיקוד טעמכם: שלב השלילה ומיד לאחר מכן שלב הבחירה

בשלב הראשון חשוב להתחיל במיקוד טעמכם האישי. לפני שאתם רצים לרשת לערוך סקירות ולראות כמות גדולה של דגמים וסגנונות שונים, חשוב שתכירו היטב את טעמכם האישי. לא מעט אנשים בוחרים לדלג על שלב זה בטענה כי הם מכירים את טעמם האישי במדוייק.

גם אם גם אתם חושבים כך, חשוב להדגיש כי הכמות הגדולה של הדגמים והסגנונות תצליח לבלבל גם אתכם אם לא תגיעו מוכנים וממוקדים למעמד הבחירה. לא מעט אנשים שהיו בטוחים שהם מכירים את טעמם האישי על בוריו ובחרו לדלג על שלב מיקוד זה, מצאו את עצמם אובדי עצות ומבולבלים לחלוטין לנוכח כלל הדגמים והסגנונות השונים הקיימים כיום. מיקוד טעמכם האישי בשני שלבים פשוטים שנציג מטה רלוונטי לבחירת כלל הרהיטים או החומרים השונים שתרצו לשלב בדירה.

הצעד הראשון הוא בעצם סינון שלילה הכולל את שלילת כל הצבעים והסגנונות העיצוביים שפחות מתאימים לטעמכם האישי או לקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה. בשלב זה חשוב לנסות ולשלול כמה שיותר צבעים וסגנונות שאינם רלוונטיים עבורכם בכדי להגיע למיקוד מיטבי ולמנוע בלבול מיותר.

הצעד השני בשלב המיקוד הוא סינון הפוך, בו תבחרו את כל הדגמים והסגנונות הטובים והמתאימים ביותר לטעמכם האישי ולקו העיצובי של הדירה. שלב זה מאפשר לכם לבחור את הדגמים, הסגנונות והצבעים הטובים ביותר עבורכם מתוך רשימה מצומצמת שכבר עברה סינון ראשוני ואינה כוללת דגמים שאינם רלוונטיים כלל.

בחירות נכונות שנעשו בכובד ראש יאפשרו לכם למקד נכון את טעמכם ולהישאר עם האפשרויות הטובות והמתאימות ביותר. חשוב להדגיש לא לפזול לדגמים וסגנונות שונים שאינם נכללים בכמות המצומצמת שנותרה לכם לאחר שני שלבי הסינון למיקוד טעמכם.

מעצב פנים מקצועי מכיר את כל סגנונות העיצוב השכיחים והמבוקשים ביותר - עיצוב פנים מודרני ועיצוב פנים כפרי

הטיפ הבא הוא היכרות עם כמה שיותר דגמים וסגנונות שונים, כך שתוכלו לבחור נכון את האפשרויות הטובות ביותר. לא מעט אנשים שכבר עברו את השלב הראשוני של מיקוד טעמם ואכן הגיעו מוכנים למעצד הבחירה, מתפשרים על הדגמים הטובים ביותר שקיימים בחנות אליה הם הגיעו. מה שהם לא יודעים זה שישנם דגמים טובים ומתאימים הרבה יותר שפשוט לא נמצאים במלאי החנות אליה הם בחרו להגיע.

סקירה מקיפה אודות כלל הדגמים והסגנונות הקיימים כיום תאפשר לכם להכיר כמות גדולה של רהיטים וחומרים שונים כך שגם אם תגיעו לחנות מסויימת שאין בה את הדגמים הטובים ביותר עבורכם, תדעו להמשיך ולחפש ותימנעו מהתפשרות על הדגמים הטובים ביותר בחנות. עד לפני מספר שנים הייתם נדרשים לחטט רגליכם בין לא מעט חנויות בכדי להכיר את כל הדגמים והסגנונות הקיימים בשוק אך כיום, בעידן האינטרנטי, תוכלו להשלים את התהליך במספר דקות בודדות של סקירה מהירה ברשת.

השלמת שני השלבים הללו תסייע לכם בהליך עיצוב פנים בית פרטי מותאם במדויק למלוא הצרכים שלכם. אריה גולדין - מעצב פנים מקצועי מציע שירותי עיצוב פנים בית פרטי הכוללים גם תכנון חדש של כל חלל הדירה. הסתייעות בשירותיו של איש מקצוע מיומן ומנוסה אשר מקפיד להכיר לעומק את טעמם האישי וכל צרכיהם של לקוחותיו תבטיח גם לכם הליך עיצוב פנים בית פרטי מוצלח במיוחד.

הליך נכון יכול לשנות את כל מראה דירתכם ולאפשר ניצול מיטבי של כל חלל הדירה, שינוי אווירה והרגשה של בית חדש. אז אם גם אתם בוחרים בהליך עיצוב פנים בית פרטי, אל תתפשרו על שום שלב, הכירו היטב את טעמכם האישי, ערכו סקירה מקיפה אודות כלל הדגמים והסגנונות הקיימים כיום והגיעו ממוקדים ככל הניתן למעמד הבחירה.

ראו עוד בפייסבוק