למצולמים אין קשר לידיעה
למצולמים אין קשר לידיעהצילום: הדס פרוש, פלאש 90

מרכז ליב"ה קורא היום (חמישי) לחברי הכנסת החרדים להצטרף לתפילת שחרית של ראש חודש תמוז שתיערך מחר בכותל המערבי.

מטרת התפילה שמארגנים במרכז ליב"ה מחר בכותל היא לקרוא ולהתפלל "לשמור על הכותל קדוש לכל אורכו ולסכל את המזימות המסתמנות של הממשלה המתרקמת חלילה".

לדבריהם, "לדאבוננו בימים אלו מתרקמת ממשלת שמאל קיצונית שבכוונתה לפגוע בכל יסודות התורה חלילה ולקעקע את יסודות הזהות היהודית. דברים שהיו מוסכמים בסטטוס קוו בשבעים שנה האחרונות ושמרו על הזהות היהודית של העם נמצאים בסכנה".

"בכוונת השותפים לממשלה לפגוע בכשרות, בגיור, במעמד הרבנות הראשית ועוד. ובראש סדר העדיפויות הם הציבו את הפגיעה בכותל כפי שכבר הצהיר כבר אתמול שר האוצר המיועד אביגדור ליברמן", כתבו לחברי הכנסת החרדים.

"ההחלטה לתת לרפורמים דריסת רגל בשריד בית מקדשנו, מלבד עצם הפגיעה הנוראה בקדושת המקום, באה בכדי להפוך את התנועה הרפורמית לשוות ערך חלילה ליהדות הנאמנה בארץ", כתבו.

בליב"ה כינו את תפילת נשות הכותל מידי ראש חודש "פרובוקציה". לדבריהם, "את הדבר החמור הזה מבינים היטב אנשי התנועות הרפורמיות, ולכן הם כבר הצהירו על כך שבפרובוקציה של נשות הכותל בראש חודש תמוז יתקיימו 'חגיגות ניצחון' ברחבת הכותל, וכדי ביזיון וקצף".

"אנו מבקשים מכם, חברי הכנסת שלומי אמוני ישראל המבינים את הסכנה החמורה המרחפת על היהדות בארץ, לא לעמוד מנגד לחילול ה' הגדול. אנו קוראים לכם לבא בעצמכם, ולקרוא גם לציבור הרחב להצטרף לאלפי המתפללים והמתפללות ברחבת הכותל שמביעים את הדרישה של רוב ככל עם ישראל - לשמור על הכותל קדוש לכל אורכו ולסכל את המזימות המסתמנות של הממשלה המתרקמת חלילה", כל מרכז ליב"ה לחברי הכנסת החרדים.