אורן חזן
אורן חזןצילום: יוני קמפינסקי

חבר הכנסת לשעבר אורן חזן מהליכוד תקף הערב (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו והאשים אותו בהפלת שלטון הימין.

"מה שקורה פה היום זה מסר ישיר לנתניהו. פישלת. לקחת תנועה עם 30 מנדטים, זרקת אותה מהשלטון, השתמשת בה כבשלך ושכחת שהליכוד זה משפחה", אמר חזן בכנס של ח"כ ניר ברקת בגני התערוכה.

"היום אני נזכר ביסודות של הליכוד", הוסיף. "במפלגה שהיא בית, שהיא קהילה תומכת ושותפה. אין שליט יחיד יש קבוצה. נתניהו תתעורר כי בקצב הזה אתה תהיה מחוץ מחוץ לקבוצה".

כאמור, אורן חזן אמר את הדברים בכנס של ח"כ ניר ברקת בגני התערוכה בתל אביב. אל הכנס הגיעו אלפים מפעילי הליכוד, וחברי כנסת מיקי זוהר, אבי דיכטר, חיים כץ, גדי יברקן, קרן ברק, קטי שטרית, שלמה קרעי, אתי עטייה ופטין מולא.

מיקי זוהר אמר לערוץ 7 כי הגיע לכנס לאחר ש״ברקת הבטיח לי שזה לא כנס נגד נתניהו אלא בעד הליכוד״.

ברקת אמר בפתיחת נאומו כי "זו ממשלה שקמה בחטא ומונעת משנאה ולא מאהבת הארץ והמדינה. אין לה חזון ואין לה דרך. הממשלה הזו לא תוכל לקדם את הערכים של המחנה הלאומי, זאת למרות הרוב הגדול בעם והרוב הגדול בכנסת של המחנה הלאומי. את ממשלת השיתוק חייבים להחליף, ומהר".

עוד הוסיף: "רק ליכוד גדול ומאוחד יכול להוביל את המחנה הלאומי ולהביא הישגים משמעותיים, כפי שהביאה ממשלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. זו לא העת למחלוקות פנימיות ולא העת לפריימריז מיותרים. עלינו להתלכד ולפעול ביחד להחזרת הליכוד לשלטון".

במהלך הערב הציג ברקת את חזונו למדינת ישראל חזקה ומתקדמת בתחומי הביטחון, חינוך, כלכלה ופריפריה: "אנו חייבים לחשוב ולפעול אחרת. אין לנו את הפריווילגיה לרכב על הצלחות העבר או להתרפק על ההיסטוריה. בהייטק ממנו אני מגיע, מחדשים גרסאות כל הזמן. זה הזמן לגרסא חדשה, טובה ומתקדמת למדינת ישראל".

ברקת הוסיף עוד מספר מילים לחברי הליכוד: "את הביחד שאנו חווים הערב אין לאף תנועה אחרת. הליכוד היא התנועה המשמעותית ביותר, השורשית והחזקה מכל התנועות. באחדות, ביוזמה, בחדשנות ובאומץ לב נחזור וננהיג את המדינה לביטחון, להישגים ולעוצמה".