איילת שקד
איילת שקדצילום: Miriam Alster/Flash90

נקי איילת. עזבי הכפשות ורגשות והפרות הבטחות. בואי נסגור רגע את רעשי הרקע. בואי נישאר על הנקי נקי היחיד שבגללו פשוט אסור לך לעשות את זה. את כל היתר אפשר לבלוע.

לאורך כל קיומה של המדינה ועד לפני שנה וחצי כולנו, כולל השמאל, ידענו שיש קו אדום אחד שלא עוברים. היה לנו ויכוח על שטחים. על משפט. על התנתקות. על אוסלו. על דבר אחד לא התווכחנו: ממשלה יהודית.

ממש לפני שנה, כל המדינה לא אפשרה לשמאל להקים ממשלה בעזרת לחץ על הנדל והאוזר בדיוק בגלל הנקודה הזאת.

הרי לא קרה כלום מאז שאמור לשנות את העמדה המוסרית הכל כך פשוטה הזאת. זאת אמת ברורה. אסור לבולל את המדינה. זה דגל שחור.

ריבוי מערכות בחירות זה רע ומתסכל ומעיד על שבר אחים לא פשוט. אבל עם כל הרע בכך, זה לא יכול לתת לגיטימציה לדבר הנורא שאתם חלילה תעשו.

המעשה הזה הוא שינוי גנטי של מדינת ישראל. אין דרך אחרת להסתכל על זה. אתם מכניסים גויים שהם גם אויבים ברורים שלנו לתוך הממשלה. זה שיגעון, איילת.

השינוי הגנטי הזה הוא הוא מדינת כל אזרחיה שממנה חששנו כל כך הרבה שנים. זה עוקף בסיבוב את ההשתלטות של האסלאם באירופה. ככה, מהדלת הראשית.

בבחירות הבאות תיכנס לקואליציה מפלגה ערבית בת עשרה מנדטים. זאת לא שאלה. מי שמלגלג על החשש הזה עשוי מאותם חומרים של אלה שלא חזו את הטילים שיגיעו לאשקלון אחרי ההתנתקות. אין שום משמעות נקייה למושג 'מדינה יהודית' מלבד שמירת השלטון בידי יהודים.

ואתם? לקחתם גויים אויבים כדי להכניע את המחנה של אחיכם. זה מעשה שאסור לך להיות חלק ממנו, איילת. האירוניה הכי צינית היא לכנות את המהלך הזה "ממשלת אחדות". הרי להכריע את אחיך ע"י גויים אויבים זו התגלמות של חרחור מלחמת האחים.

את יודעת היטב שהמעשה הזה חובר באופן מושלם לכוחות שמנסים לפרק את המדינה היהודית באירופה ובהאג; חובר לאנרכיזם המשוגע של קריים מיניסטר; לכל הציר הפרוגרסיבי שנלחם בטראמפ.

איילת, אני לא מתייאש עד הרגע האחרון כי אני פשוט מתקשה להאמין שנגיע לכזאת נקודת שפל הרסנית למדינה היהודית שבנינו. אני מסרב להאמין שזה יקרה כל עוד אפשר.

את צריכה הרבה מאוד כוח כדי לעשות פניית פרסה בשלב הזה. אבל את פשוט חייבת. את קיבלת מלכות בשביל הרגע הזה. לא בשביל משרד המשפטים ולא בשביל שום משימה אחרת. את מבינה לבד שזה בכלל לא בר-השוואה למינוי של עוד שופט שמרן.

אנחנו נתמוך וניתן לך כוח ככל שתצטרכי, אבל את צריכה לעשות את זה גם אם תאבדי את מעמדך הפוליטי. הרי כל כך הרבה יהודים היו מוכנים להקריב גם את חייהם בשביל המפעל העולמי היהודי שאנחנו כולנו עמלים עליו כל כך. עכשיו זו שעתך.