יואב אליאסי, הצל
יואב אליאסי, הצלצילום: Sraya Diamant/Flash90

כבר מספר ימים אני רואה שאנשים ממחנה נתניהו כותשים את יוסי דגן, משמיצים אותו ופוגעים בו ואפילו אומרים שהם יחגגו כשהוא יגורש. כן כן, אנשים מהימין אומרים דברים כאלו וכל זה על השתיקה שלו כביכול כנגד ההפגנות מול בנט.

וזה לא צודק ולא בסדר. יוסי הוא אידיאולוג אמיתי (בין הבודדים) והוא נלחם למען נתניהו והפעיל אלפי מתנדבים במשך חמש מערכות בחירות. בראש העין, באשדוד, בנתניה, פתח תקווה וערים נוספות.
והוא יודע שהוא האדם שיפגע הכי הרבה מהממשלה הבאה עלינו לרעה ואני יודע אישית שהוא כבר שבועיים עובר אחד אחד דופק על דלת דלת אצל כל ראשי גוש השינוי ועושה הכל כדי שכולם יגיעו לפשרות. מכל הכיוונים.

נכון, הוא לא משתתף בהפגנות, גם אני לא משתתף בהן, לדעתי זה מעט מדי מאוחר מדי, במשך 5 שנים התחננתי שתצטרפו אליי להפגנות ועמדתי עם 20 איש כמו מטומטם ועכשיו נזכרתם להפגין, אז מצטער, לדעתי זה מאוחר מידי.

אני מבין שאתם כועסים ובצדק. גנבו לכם את הבחירות, בגדו בכם ובאמון שלכם, אבל אתם לא רק שיורים בנגמ"ש, אתם עושים פיגוע התאבדות בנגמ"ש.

הכי קל להאשים בכל הצרות שלנו את המתנחלים (תשאלו את זנדברג), זו הדרך של השמאל. כשסמוטריץ' סירב ללכת עם רע''מ האשימו אותם וכשבנט כן הלך עם רע''מ שוב מאשימים אותם. אין דרך לנצח כאן.

זה פשוט מדהים. יש 100 ראשי רשויות בליכוד ויוצאים רק על יוסי שלא יצא להפגין עכשיו מול בתים של מי שבקרוב יחליטו על עתיד ההתיישבות.

באמת שלא מגיע לו. יוסי דגן - אני מגבה אותך במיליון אחוז לא מגיע לך ההשמצות האלה ולא ניתן לעסקנים לפצל את המחנה הלאומי.

אחים שלי, תפנו את הכעס למי שבגד בכם, לא למי שנלחם למענכם.

צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק
צילום: פייסבוק