"בישיבה התיכונית נווה הרצוג, אנחנו מחנכים את תלמידינו לחיבור אמיתי בין אדם לחברו, לגמילות חסדים, לראייה מעבר לצורך האישי שלהם. יש אצלנו מוטו שהוא לב העשייה החינוכית שלנו: העולם הבא שלך הוא הדאגה שלך לעולם הזה של חברך", כך אומר הרב מאיר אדרי ראש הישיבה.

לצד לימודי הקודש והערכים אותם סופגים התלמידים, בנווה הרצוג משלבים מקצועות כלליים ברמה גבוהה מאוד ושואפים למצוינות בכל התחומים, דבר שמתבטא באחוזי הצלחה גבוהים בבחינות הבגרות, יציאה לישיבות גבוהות ומכינות, התגייסות ליחידות מובחרות בצה"ל, התנדבות בקהילה ומעורבות חברתית ועוד.

השנה, כחלק ממגמת המצוינות, פתחו בישיבה תכנית חדשה הנקראת "תכנית לדיינים צעירים", בה מוציאים התלמידים את הסוגיה שלמדו בגמרא מן הכח אל הפועל בלימוד ראשונים ואחרונים ומקימים יחד עם דיינים מכולל "עינב" בית דין שבו התלמידים משחקים תפקידים של דיינים, בעלי דין, עדים וכו'. בנוסף, מקיימת הישיבה פעילויות רבות כגון "משמר" בימי חמישי, פגישה עם דמויות רבניות, מסעות מסביב לישיבה וערבי פנימייה מיוחדים בהם התלמידים ישנים בפנימיה ויוצרים אווירת גיבוש וליכוד בכיתה.

בואו לקחת חלק בקידום ישיבת בנ"ע נווה הרצוג

כחלק מהיותה גורם חינוכי חשוב בעיר, הישיבה מקדישה תשומת לב רבה למעורבות ופעילות חברתית בקרב הקהילה הדתית באשדוד והסביבה, תוך דגש על קשר מתמיד עם הסניפים שבהם תלמידי הישיבה מדריכים ועם בתי הספר הדתיים באשדוד. במקביל לעשייה התורנית הייחודית, משקיעה הישיבה בפעילות של תרומה לקהילה באמצעות גמ”ח למשפחות נזקקות, סיוע לבעלי מוגבלויות ובני משפחותיהם ופעילויות חסד נוספות.

נתנאל כהן, מנהל הישיבה, מספר שההשפעה החינוכית ממשיכה גם שנים רבות אחר כך. "בשאלון שהפנינו לאחרונה לבוגרי הישיבה - אחוז ניכר מהם כתבו שגם היום הישיבה מעוררת בהם רגשות חיוביים, והשפיעה על עיצוב הזהות היהודית והערכית שלהם.

בוגרי הישיבה ספגו כאן בעוצמה את תורת ארץ ישראל ועם ישראל ויצאו לשרת את העם בכל החזיתות. בצבא, בגרעינים תורניים, בעשייה הציבורית, בחינוך ועוד. המטרה שלנו בקמפיין הזה היא להמשיך את העשייה הזו ולהשפיע על דורות נוספים של תלמידים. בימים אלו ישיבת נווה הרצוג נמצאת בהתחדשות וצמיחה ב"ה.

להצטרפות למיזם גיוס ההמונים של ישיבת בנ"ע נווה הרצוג לחצו כאן

יחד עם זאת קמפוס הישיבה הותיק לא עונה על צרכי התלמידים ודרושים משאבים רבים בכדי שנוכל לחדש אותו ולהעניק לתלמידינו מענה ראוי ועדכני, בית חם ואוהב שמגדל אותם לתורה וחסד, מקום שמוביל אותם למחויבות לאומית ומסייע להם לצמוח ולפרוח.

לצורך קידום העשייה החינוכית הייחודית והחשובה והמשך תנופת הפיתוח אנו מוכרחים לחדש את התשתיות הפיזיות של הישיבה ולהאיר את פניה.

כדי שכל זה יצליח, אנחנו צריכים אתכם איתנו. בימים שני ושלישי (ד'-ה' תמוז) יש לנו חלון זמן מאוד ספציפי לטובת הפרויקט.

בואו להיות שותפים איתנו בהרחבת הישיבה, והוספת תורה וחסד בעיר אשדוד.

פתחו את הלב, הצטרפו אלינו, ויחד נאיר את הישיבה באהבה".

לתרומה לישיבת בנ"ע נווה הרצוג לחצו כאן>>>