מיקי זוהר
מיקי זוהרצילום: הדס פרוש, פלאש 90

אנו נמצאים כאן היום באירוע השבעת הממשלה החדשה, ממשלת ההונאה. זו ממשלה של מין שאינו מינו, ובאמת שאני לא זוכר מתי הושבעה כאן ממשלה עם כל כך מעט לגיטימציה מהציבור. עוד שנים רבות, היום הזה ייזכר לדראון עולם. הונאה שאין כדוגמתה.

אחרי שהשמאל לא הצליח לנצח את נתניהו והליכוד בקלפי, ואחרי שהמזימה המשפטית כנגדו מתפוררת לה בבית המשפט, יריבנו הפוליטיים מצאו להם פטנט חדש: גניבת הקולות ימין.

הרי מדובר במאות אלפי מצביעי ימין מובהקים שהצביעו לטובת הקמת ממשלת ימין וקיבלו במקום זאת את השמאל בהנהגת המדינה.

בדרך כלל כשאדם דבק ברעיון מסוים לאורך זמן, משווק אותו בלהט כבסיס לכל האידיאולוגיה שלו, בסוף, הוא יצטרך להיבחן עליו גם במבחן המציאות.

נפתלי בנט, צעק מעל כל במה אפשרית שהוא איש ימין. הוא דיבר על ריבונות, על סיפוח, על יהודה ושומרון.. ומה הוא עשה ברגע שהוא היה צריך להחליט בין טוב לרע?

במקום לשים בצד את האידיאולוגיה שלו או את שאיפותיו האישיות? הוא בחר לאפסן את האידיאולוגיה שלו בשם האופורטוניזם! כן, הוא נכשל כבר במבחן הראשון שלו.

לפני שנתיים הוא הכניס את כל המערכת הפוליטית לסחרור עם המיזם הכושל שלו כשפיצל את הציונות הדתית ולא הצליח לעבור את אחוז החסימה.

4 מנדטים יקרים של הימין נדרסו תחת גלגלי המיזם הכושל הזה ושמו: "הימין החדש". כך הוא קרא לזה. ובכן, הוא צדק.
הימין החדש - זה לקחת קולות מהימין האידיאולוגי להעביר אותם לשמאל המובהק.
אכן כן, זהו עוד סטארט אפ של בנט. הרי הוא סטארטאפיסט.
ובמקרה הזה סטארטאפיסט ממש לא מוצלח.

לעומת זאת, בנימין נתניהו שכיהן כרה"מ של מדינת ישראל ב-12 השנים האחרונות, הוכיח שהוא מנהיג בסדר גודל תנכי. הוא הביא הישגים כבירים עבור מדינת ישראל כמעט בכל תחום.

הפיכתה של מדינת ישראל למעצמה מדינית - מה שגרם לחלק ממדינות ערב לנסות ולהתקרב אלינו, הוא לא דבר מובן מאליו.

ארבעה הסכמי השלום הם הישג היסטורי חסר תקדים.
המדיניות ה"אובססיבית" של נתניהו הביאה את ישראל להיות הראשונים בעולם שמנצחים את הקורונה. הוא לא זה שכתב ספר איך לנצח, הוא פשוט ניצח.

מהרגע שזיהה את גודל האירוע, בהישג חסר תקדים הוא דאג לכמות חיסונים שפתחה את המשק והוציאה את ישראל מהמגיפה המסוכנת הזו.

מי יכל לעשות זאת במקומו? נתניהו והליכוד הרחיבו את הבנייה בהתיישבות. אוכלוסיית יו"ש הוכפלה בעשור האחרון תחת שלטוננו.

עצרנו את תופעת המסתננים בגבולות הדרום. בנחישות! במדיניות ברורה הפכנו את ישראל למעצמה כלכלית וטכנולוגית עם יכולות סייבר בינלאומית.

לא התפשרנו על כלום, פעלנו אך ורק למען אזרחי ישראל. וכמובן, הטיפול הנועז של נתניהו בסוגייה האיראנית שהיה קריטי לביטחון ישראל ואף עלול להיות חסר מאוד על מנת שנוכל להמשיך ולהבטיח את קיומנו.

לסיום, אני אומר לכם, חבריי לימין, בצורה ברורה: נלך לאופוזיציה בראש מורם. נעבוד קשה, ונילחם יחד כדי להפיל את הממשלה הרעה הזו בע"ה נחזור חזקים ומאוחדים מתמיד.

אתם יודעים למה? כי לצידנו נמצא רוב העם, ולצידנו גם נמצאת האמת. אנחנו לא אלו שאמרו דבר אחד לפני הבחירות ועשו בדיוק את ההפך.

אני מבקש שוב להודות לך ראש הממשלה. על כל מה שעשית בשביל המדינה היקרה שלנו. אני מודה לך על שעמדת בפרץ כנגד לחצים בלתי רגילים ולא ויתרת אף פעם.

המשכת לעמוד איתן אל מול כל הקשיים. מול רדיפה משפטית ואישית נגדך ונגד משפחתך ומול הסתה בלתי פוסקת. ולמרות הכל הצעדת אותנו להישגים כבירים, שמרת על הבטחון ועל הכלכלה והרמת את קרנה של ישראל בעולם.

בע"ה אני בטוח שעוד תחזור להוביל את מדינתנו, ואני מודיע לכם: נתניהו לא מתכוון ללכת לשום מקום.

תודה רבה לך ראש הממשלה, תודה רבה לכם מצביעי הליכוד ותודה רבה לכם אזרחי ישראל.