חניכי אמונה אחוזת שרה חוגגים בר ובת מצווה
חניכי אמונה אחוזת שרה חוגגים בר ובת מצווהצילום: גלעד תדהר

אירוע בר ובת מצווה מרשים נערך בשבוע שעבר בפנימייה הדתית-לאומית "אמונה אחוזת שרה", במסגרתו חגגו אחד עשר חניכים את הגיעם לגיל מצוות.

לאורך תקופה השקיעו צוות הפנימייה והחניכים בהפקת האירוע, שהיה מרשים ומרגש במיוחד. עם ערב נצבע מגרש הכדורגל בצבעים חגיגיים, בבלונים, שולחנות ערוכים, חברים ובבני משפחה נרגשים אשר הגיעו לחגוג יחד אירוע מרגש עבור בנות ובני המצווה.

יאיר סולמון, מנהל הפנימייה, אמר: "במיוחד השנה, לאחר התקופה המאתגרת שעברנו בהתמודדות מעוררת השראה של כלל הצוות והחניכים עם מגפת הקורונה ומצב המלחמתי ב'שומרי החומות', אירוע בר-בת המצווה מקבל משמעות מיוחדת עם הרצון לברך 'שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה' בו אנו יכולים שוב להתכנס יחד ילדים צוות ומשפחות ולחגוג את אירוע בר ובת המצווה של ילדי 'אמונה אחוזת שרה'".

ההשקעה באירוע הייתה ניכרת. רשימת המוזמנים כללה עשרות בני משפחה, חניכי הפנימייה, הצוות החינוכי, גורמי הרווחה, בכירי רשת אמונה, תורמים, בנות השירות הלאומי וצעירי כפר הסטודנטים של בני עקיבא בעיר המלווים את החניכים לאורך השנה כולה.

בר ובת מצווה לחניכי אמונה אחוזת שרה
בר ובת מצווה לחניכי אמונה אחוזת שרהצילום: גלעד תדהר

בפני המוזמנים הרבים הוצגו הופעות והקלטת החלומות של בני ובנות המצווה. א', חניך הפנימייה שחגג בר מצווה, סיפר: "אני אוהב מאוד את הפנימייה, את המדריכים ואת הכבוד שהם נותנים. ההכנות למסיבה היו קשות אבל נהנתי מאוד בהקלטות ואני שמח ורוצה לומר תודה על הכל".

יו"ר אמונה, ליאורה מינקה, אמרה במהלך האירוע: "אני מתרגשת יחד עם הנערות והנערים בנות ובני המצווה. כל אחת ואחד מהם הוא עולם ומלואו. אנחנו יודעים ובטוחים שבסופו של המסע החינוכי המפרך שלהם יחד עם הצוות המסור, הם יצאו עם הכלים הטובים ביותר להגשמה עצמית ויהפכו ממקבלים לנותנים".

במהלך האירוע אף זכו החניכים וצוות הפנימייה בתעודת ההערכה מטעם משרד הרווחה על פעילותם המאומצת במהלך תקופת הקורונה. טל סיביליה, מפקחת על מסגרות חוץ ביתיות מטעם מחוז מרכז של משרד הרווחה, אמרה דברי ברכה: "בשם משרד הרווחה, מאחלים לחוגגים שתגשימו את עצמכם ותגדלו להיות בוגרים ערכיים ובעיקר מאושרים".