התהלוכה
התהלוכהללא קרדיט

ספר תורה חדש הוכנס ברוב פאר והדר בהשתתפות עשרות מתנדבי זק״א ותושבי רחובות לגמ״ח הניחומים אשר ממוקם בקרית קרעטשניף ברחובות.

ספר התורה נתרם מעזבונה של פייגא פסח פרידמן ז''ל באמצעות מנהל העיזבון עורך הדין משה יצחק אוסדיטשר, שקיים את צוואתה שהשאירה לאחר מותה וביקשה שיכניסו ספר תורה על שמה. הספר ישמש לתועלת משפחות האבלים בעת שיושבות שבעה.

גמ"ח הניחומים של זק"א להשאלת ציוד לאבלים בזמן השבעה פועל בעשרות סניפים בישראל. הגמ"ח מסייע לכל דורש בציוד ליושבים 'שבעה', ארונות קודש, כסאות לאבלים, ספסלים, מיטות, סידורים ועוד.

סיום כתיבת האותיות נערך בביתו של מתנדב זק״א ברחובות ירחמיאל אורלנציק. בין כותבי האותיות נמנו רבני העיר, מנכ״ל זק״א, עורך הדין משה יצחק אוסדיטשר, צוות הנהלת ומטה זק״א ומתנדבים.

עם סיום והשלמת כתיבת האותיות יצאה תהלוכה מרהיבה של מאות ילדים, תזמורת ושיירת אמבולנסים ורכבי זק״א ומאות מלווים בשמחה וריקודים לבית הכנסת קרטשניף בעיר שם המשיכו בריקודים של שמחה לכבודה של תורה.

בסיום התהלוכה נערכה סעודת מצווה חגיגית ומפוארת באולם האירועים הסמוך לבית הכנסת, בסעודת מצווה בהשתתפותם של רבנים ואישי ציבור.

סגן מפקד משטרת רחובות תמיר הלל אמר: ״זו לא פעם ראשונה שאני פוגש את המתנדבים של זק״א וגם לצערי לא האחרונה, תחנת משטרת רחובות רואים את המתנדבים של זק״א כחלק בלתי נפרד ממשטרת רחובות וממשטרת ישראל".

"אין אירוע מהאירועים הקשים שאנחנו לא פוגשים את המתנדבים של זק״א שמגיעים בשעות לא שעות 24/7 לטפל בזירות הכי קשות, ובפרט המתנדב המסור ישראל פרלשטיין אשר ראוי לכל הערכה, אתם דוגמה לחיקוי. ארגון של עם ישראל שזקוק לכם כל כך, תודה רבה על עשייה עד היום ועל ההמשך".