אסף פאסי
אסף פאסיצילום: אודי זיטיאת

 

חשוב לי שתדעו, אחיי הצוהלים מרעננה מת"א מהקריות ומאילת - אני לא נגדכם. התנגדותי לממשלה החדשה, איננה התנגדות לשותפות איתכם.

חשוב לי שתדעו שהאחדות שייחלתי לה איננה מזויפת, איננה רק כשנוח לי. ורגע לפני שאתם מפטירים כלפיי 'לך' חשוב לי באמת שתקשיבו ותדעו מה אני חש ומרגיש ועובר.

חשוב לי שתדעו שגם מהמקום בו אני חש זעם אישי ולאומי על שנעשה, אמשיך לכבד את הממשלה שלי. התקווה היא ההמנון, כחול לבן הוא הדגל, וכל שבת אעמוד ואתפלל תפילה לשלום המדינה ולחיילי צה"ל וכוחות הביטחון בכל מקום שהם.

חשוב לי שתדעו זאת בשבילכם ובשבילי ובשביל המדינה שלנו. כי מי שבאמת יכולים לעשות כאן שינוי זה לא בנט ומרעאנה ואפילו לא ביבי וסמוטריץ - אלא אנחנו, כאזרחים שרוצים שיהיה לנו טוב במדינה האהובה שלנו.

חשוב לי שתרצו לשמוע את הזעקה של הזועקים. שנשתיק יחד את מחריבי השיח ולא נכבול בשל נוחות או פחד את אלה הרוצים לדבר. שיהיה לכם חשוב שאשמיע את קולי גם אם הוא מנוגד לקולכם. שנשמור יחד על הדמוקרטיה והיהדות.

חשוב לי שנזכור כולנו שחוץ מהמקום הפוליטי והדתי והאמוני, כולנו גם בני אדם, שעוברים הצלחות ומשברים, ימים של אור ושל חושך. שטועים וצודקים. שזו צמיחתנו.

והכי חשוב לי, שלא תחשבו ותגידו לי אוטומטית מה אתם יודעים שאני חושב, באיזה פוזיציה אני נמצא ושאני בטוח כזה וכזה וכזה כפי שהיה כתוב ושברור ושכו' וכדו'.

אנחנו לא אויבים. אם יש משמעות למילה "אח" הרי היא לפניכם. האחדות שלנו איננה מחייבת הסכמה והזדהות. היא כן מצריכה את כולנו לעשות ככל האפשר כדי לשמר את המשפחה היקרה שלנו. משפחת ישראל. שהוקמה ושרדה ועוד תמשיך ותפאר את העולם כולו בשל העבר ההווה והעתיד שלנו. בשל הביחד שהיה ויהיה כאן.