יחיאל לסרי ואורי זרביב
יחיאל לסרי ואורי זרביבצילום: מייק אדרי

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי פינה את מקומו ליום אחד לאורי זרביב, יו"ר מועצת התלמידים ותלמיד י"ב בישיבת אמי"ת אשדוד.

במסגרת 'יום חילופי שלטון' במועצת התלמידים והנוער אשדוד, החליף, כאמור, זרביב את ראש העיר לסרי ליום אחד. זרביב התלווה לד"ר לסרי בסיורים ברחבי העיר, פגישות וישיבות שונות על עניינים שעומדים על סדר היום.

בנוסף, דובר מועצת התלמידים רז כהן, גם הוא תלמיד בישיבת אמי"ת אשדוד, החליף את מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי.

זרביב התרגש מהמעמד המכובד. "אני שמח מאוד על הזכות הכפולה שנפלה בחלקי", אמר. "בראש ובראשונה, על הזכות לעמוד כאן ולדבר בשם הנוער. ובנוסף, גם על הזכות להיחשף לגודל ועוצמת התפקיד של ראש עיר".

יום חילופי שלטון באשדוד
יום חילופי שלטון באשדודצילום: מייק אדרי

כהן הוסיף: "קיבלנו הזדמנות נדירה להיחשף לתהליכי קבלת ההחלטות ולהשפיע עליהם בעיצומם ובמקביל לחשוף את בעלי התפקידים לעולמם של בני הנוער מזווית שונה".

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, אמר: "שמחתי להכיר בני ובנות נוער נבונים ומרשימים עם רעב בעיניים לשנות ולפעול למען העיר. המשיכו להתעניין, להסתקרן ולגלות מנהיגות. אתם דור העתיד שלנו והמעורבות שלכם מגיל צעיר תבוא בעתיד לידי ביטוי בעשייה למען העיר והשתלבות בתפקידים שישפיעו על אורח החיים של כל תושבי ותושבות העיר".

ראש ישיבת אמי"ת אשדוד, הרב שלום מלול, אמר: "כל קהילת הישיבה גאה בתלמידנו שמייצגים אותנו בכבוד רב. אין ספק כי הערכים שצוות הישיבה מקנה לתלמידים והדרך אליה אנו מתווים הם אלו שמובילים אותם להנהיג ולהוביל בחברה. אנו בטוחים כי צפוי להם עתיד רחוק".