מתן כהנא
מתן כהנאצילום: Yossi Zeliger/Flash90

השר לשירותי דת מתן כהנא תוקף הערב (רביעי) את יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

"‏סמוטריץ' ממשיך לשרוף את האסמים. אם זה לא בדיוק הקו שלו - שכולם יטבעו. הסקריקים גרמו לחורבן וגלות של 2000 שנה. לא ניתן לזה לקרות שוב", דברי כהנא.

דבריו של כהנא מגיעים לאחר שהממשלה לא הצליחה להעביר היום (רביעי) את החוק הנוגע לאיסור איחוד משפחות של פלסטינים וערבים ישראלים. מפלגת רע"ם התנגדה אולם מפלגות הליכוד והציונות הדתית, שתומכות בחוק סירבו לתמוך בהארכתו הפעם כדי לא לסייע לקואליציה.

ח"כ סמוטריץ' כתב מוקדם יותר, "אני רואה שמתחיל קמפיין מאורגן, מתוזמן וצבוע של מפלגת שמאלה על הראש שלנו בעניין חוק איחוד משפחות. אז נעשה סדר: חודשים אנחנו צועקים שלהקים ממשלה שנשענת על אויבי ישראל תומכי טרור זה אסון למדינה היהודית, ושקואליציה כזו לא תוכל לשמור על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל ותפגע בהם".

‏"בנט בשל תאוות שלטון ונקם חסרת אחריות ובלתי נשלטת הסביר שאפשר "לשים הכל בצד", ו"לא פרנסה לא מעניין", טרפד בידיים ובמכוון הקמת ממשלת ימין שהיתה בהישג יד, פרץ כל קו אדום ערכי ודמוקרטי, וחבר לשמאל הקיצוני ולתומכי הטרור כדי לכפות את עצמו על אזרחי ישראל כראש מנהלה עם שישה מנדטים. ‏עכשיו, כדרכו, הוא מריץ ספינים ומניפולציות ומגלגל עיניים ואחריות על האופוזיציה", דברי סמוטריץ'.