בנימין נתניהו
בנימין נתניהוצילום: שרון רביבו

אני מוצא זכות גדולה וחובה נעימה להודות לראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, אשר הנהיג והוביל את מדינת ישראל ב-12 השנים האחרונות להישגים אדירים.

נתניהו עבורי היה ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל, ראש הממשלה הטוב ביותר לעיר לוד.

ברמה הארצית, רמת החיים של אזרחי ישראל עלתה, הכלכלה הישראלית מהמתקדמות בעולם, היינו למדינה הראשונה בעולם שיוצאת ממשבר הקורונה בזכות החיסונים שהביא, הרגשנו בטוחים יותר לנוכח עמידתו האיתנה במלחמה באיראן ובתוכנית הגרעין שלה, שמחנו על הסכמי השלום ההיסטוריים עם איחוד האמירויות הערביות, חשנו גאווה כאשר נתניהו נאם בקונגרס האמריקאי, וחברי הבית קמו על רגליהם שוב ושוב כדי למחוא כפיים, נהנינו מרפורמת התחבורה – השמיים הפתוחים ופיתוח הכבישים בכל רחבי הארץ, וניתן כמובן למנות עוד ועוד הישגים רבים.

ברמה המקומית, זוכה לוד לתנופת פיתוח מואץ ברחבי העיר הודות למאמצי הממשלה בראשותו, בין היתר חתימת הסכם הגג עם ממשלת ישראל – במסגרתו זוכה לוד להשקעות ממשלתיות בהיקפים חסרי תקדים של כ-8.5 מיליארד שקלים שיהפכו את לוד למרכז המגורים, התחבורה והתעסוקה הראשי בלב ישראל.

עמידתו לצידנו בימי הפרעות היתה דרמטית. בקשתי לעוצר על העיר כשהאש בערה נענתה מצידו בחיוב, ולמעשה הצילה חייהם של תושבים רבים.

פועלו של נתניהו מעורר השראה, אולם בצד המחמאות, חורה לי מאוד שבמקום שבחים להישגיו, לא היה כמעט לאיש מהמחנה השני את אומץ הלב הציבורי לשבחו, להוקיר ולהכיר לו תודה על שליחותו הציבורית.

בעיניי נתניהו הוא דמות להערצה. מנהיג ענק, רהוט, שנון, בעל אישיות כריזמטית ויכולות אדירות, סמל ואגדה, והוא ראוי להכרת תודה מכל אזרחי ישראל.

מבחינתי, כמו רוב העם הזה, זו זכות להגיד לך בנימין נתניהו תודה. אנחנו אוהבים אותך ביבי, הקרבת את עצמיך למענינו, למען המדינה שלנו. ישראל בזכותך חזקה יותר, ציונית, יהודית, עוצמתית ומובילה בעולם.

עבורי אתה בן משפחה יקר ואהוב, ותמיד אכיר לך תודה.

שה' ישמור אותך!

עו"ד יאיר רביבו
ראש העיר לוד