קרן פלס
קרן פלסצילום: יוסי זמיר, פלאש 90

במסגרת פסטיבל ישראל הוצגה יצירה אחת מיוחדת במינה - סרטון קצר, שמונה דקות ו22 שניות בסך הכל, שנוצר במפגש של הזמרת והמוזיקאית קרן פלס והצלם זיו קורן בסטודיו עם מיקרופון, תמונות ופסנתר.

"'ימים אחרים' הוא אלבום תמונות מולחן" מספרת פלס, "אלבום מתקופה בלתי נתפסת שלכד הצלם זיו קורן בעדשת המצלמה שלו והביא אלי, להביא אליכם, להעביר את זה הלאה. בדומה לאלבומי התמונות שאמא שלי הכינה לי פעם, והיום מדפדפים בהם אורי ולונה, להשקיף אל ילדותי, אספנו שברי זכרונות מהתקופה השבורה הזאת".

"אני גאה אה למסור לידיכם את היצירה הכי חשובה שעברה תחת ידיי, שיר הלל לאנושיות ולחמלה של אנשי הארץ הזאת"

"זוהי הצצה אל האנשים שמאחורי הסטטיסטיקה, פגישה עם הגיבורים השקטים שהעניקו תקווה לכל אלה שלא יכלו אפילו להשמע קול או לבקש, מאחורי חליפות ממוגנות, במסדרונות הפחד מהלא נודע, בעולם שהתהפך על הראש, רץ זיו קורן עם מצלמה ישר אל המקום ממנו כולם בורחים".

"היצירה הזאת היום אולי כבר נראית כמו סרט מדע בדיוני, אבל רק אתמול עוד השתוללה פה מפלצת קורונה ברחובות והפרידה בינינו. גם ״דרך הפחד מצאנו כוחות להיות יחד שבירים״. תודה למשפחות שהסכימו לחשוף את היקר מכל, ברגעים אינטימיים של מוות ולידה, כדי שילדי העתיד יוכלו לדפדף יום אחד אחורה, אל עברנו. בתקווה ל״ימים אחרים״