לתמיכה בפעילות ארגון עד כאן לחצו כאן

שעות אחרונות לקמפיין גיוס ההמונים של ארגון עד כאן, ומעל ל-80% מהסכום כבר נאסף. כעת קוראים חברי כנסת להצטרף לפעילות עד כאן ולעזור להם לחשוף את פרצופם האמיתי של הארגונים האנטי ישראלים המכפישים את מדינת ישראל בארץ ובעולם, את המימון הכספי שלהם ומטרותיהם הסודיות. ארגון עד כאן חשף בחודשים האחרונים באמצעות צוות מסתערבים את התוכניות הסודיות של הרשות הפלסטינית להשתלט על שטחי C ביהודה ושומרון, כדי להפוך אותם לחלק מהמדינה הפלסטינית.

בדבריהם מסבירים חברי הכנסת את החשיבות הרבה שיש בתמיכה בארגון, ואומרים כי פעילות הארגון עוזרת באופן ישיר להתיישבות היהודית ביהודה ושומרון ומחזקת אותה.

"את הפעילות של עד כאן אני מכיר ומלווה הרבה מאוד זמן, ממש מראשית היווסדם" מספר יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ'. לדבריו של ח"כ סמוטריץ', "פעילות הארגון היא חשובה, יסודית ומעמיקה בשיטות חדשות שחושפת את היריבים שלנו ואת שיטות העבודה שלהם. בעזרתם ניתן לשמור על הציונות ועל התיישבות וזה הזמן לעזור להם לעזור לנו".


לתמיכה בפעילות ארגון עד כאן לחצו כאן

ח"כ עמיחי שיקלי מצטרף אף הוא לקריאה לתמיכה בארגון ואומר "ארגון עד כאן הוא אחד מהארגונים החוץ פרלמנטרים הציוניים החשובים ביותר במדינת ישראל. זה ארגון שמצליח במעט משאבים ובמעט כוח אדם, לייצר הד עצום ולחשוף פרשיות מאוד מאוד חמורות. אם זה ההתעללות של הפלסטינים באסירים, אם זה שוד הקרקעות הגדול של האיחוד האירופאי והרשות הפלסטינית בשטחי c, ולהביא אותם לתודעה ישראלית רחבה ולשולחנות העבודה כאן בכנסת. זהו ארגון שחשוב להירתם, להתגייס ולסייע לו בכדי לסייע למדינת ישראל".


לתמיכה בפעילות ארגון עד כאן לחצו כאן

ח"כ שמחה רוטמן מוסיף כי "כולנו מכירים את פעילות ארגון עד כאן. החשיפות שלהם אלו חשיפות ששינו מציאות. המאבק שהם מנהלים עכשיו, ומנהלים אותו כבר שנים רבות בדרכים שונות, הוא לשמירה על הארץ שלנו. הם מתמודדים עם כוחות שגדולים מהם בהרבה, שנשענים על תקצבי עתק מהאיחוד האירופי ועוד ארגונים שונים. החברה האזרחית-הימנית היא זאת שמצילה אותנו כבר שנים רבות משקיעה וניוון. אנחנו רואים מה קורה כשלפוליטיקאים אין מאחוריהם גב חזק של חברה אזרחית פעילה, ולכן ישנה חשיבות רבה לעזור להם".

הערב יגיע לסיומו קמפיין גיוס ההמונים של ארגון עד כאן, שמגייס כסף על מנת שיוכל להמשיך לפעול בפעולותיו השונות. בין הפעולות שמתכנן הארגון לעשות בתקופה הקרובה: פעילות עומק נגד ארגון ה-BDS, ארגונים פלסטיניים המקושרים לטרור וארגונים ישראלים אנטי ציוניים הפוגעים במדינת ישראל.

גלעד אך, מנכ"ל עד כאן הוסיף: דווקא עכשיו לאחר הקמת הממשלה בה חברות מפלגות שמאל ושמאל קיצוני, יש חובה עלינו כארגון חוץ-פרלמנטרי להדק את הפיקוח על הארגונים האנטי ישראלים שרואים בכך הזדמנות פז להעמיק את הפגיעה שלהם במדינת ישראל. אני קורא לציבור להיות שותפים בפעילות שלנו כדי לשמור על מדינת ישראל שכל כך יקרה לנו".

לתמיכה בפעילות ארגון עד כאן לחצו כאן