דונלד טראמפ
דונלד טראמפצילום: רויטרס

מייקל וסרמן, 62, התפרסם בעיר לונג ביץ' בניו יורק כאחד מתומכיו הנלהבים של הנשיא לשעבר, לאחר שהחל להסתובב בחודשים האחרונים עם שני כלי הרכב שלו, ג'יפ ומכונית פורשה, אותם כיסה בשלטים, מדבקות ודגלי תמיכה בטראמפ.

גם את קירות ביתו הוא כיסה בשלטים ומדבקות תמיכה בטראמפ. כעת הוא תובע את עיריית לונג ביץ' והמשטרה המקומית בסכום של 25 מיליון דולר, לאחר שלטענתו הרשויות דרשו ממנו להסיר את כל שלטי התמיכה בטראמפ.

על פי ההודעה שקיבל מעיריית לונג ביץ' וסרמן הפר את החוק העירוני הקובע כי "שום שלט לא יוקם, יודבק או יישמר במתחם של רחוב או רכוש ציבורי". ההודעה הגיעה לאחר שוסרמן נהג להחנות את רכביו ברחוב מחוץ לביתו, כך שהעוברים והשבים יוכלו לראות את שלטי התמיכה בטראמפ. לטענת וסרמן, הדרישה להסיר את כל שלטי התמיכה בטראמפ מכלי הרכב שלו נובעת ממניעים פוליטיים והעובדה כי הרשויות בלונג ביץ' מתנגדות לנשיא לשעבר.

"הם מכופפים ומעסים את החוק כדי שיתאים לפשע. זהו ניסיון בוטה להשתיק אותי", אמר וסרמן בראיון ל"The Post". עם זאת, הוא הבטיח כי המאבק של הרשויות "להשתיק אותו" רק יביאו אותו לנחישות גבוהה יותר בהבעת התמיכה הפומבית שלו בטראמפ וכי הוא אינו מתכוון לוותר.

גם עורך דינו, ויקטור פרארו, אמר ל"פוסט" כי מדובר באכיפה סלקטיבית ופוליטית. "לא היינו כאן אם הוא היה מניף דגל תמיכה בביידן. זהו מיקוד סלקטיבי לתמיכה הפוליטית שלו", אמר פרארו.