אוהלי קמפינג
אוהלי קמפינגצילום: סברס

נראה לעיתים שבעולם המכירות הדיגיטאלי ניתן למכור לנו הכל, כאשר בדרך כלל המחיר הוא זה שקובע ומדבר בעד עצמו. מוצרים שאינם נדרשים לנו קופצים ומפתיעים אותנו בסמארטפון בכל פעם מחדש. מסתבר ששוק ציוד הטיולים רווי גם הוא בתופעה זו, אך הטייל הישראלי למרות הכל לא מוכן להחליף את המפגש האנושי וההגעה לחנות פיסית למדידת הציוד ורכישתו. שם בעצם מתחיל הטיול של כל טייל ישראלי..

כאשר מגיעים ל"סברס מרכז שטח ישראלי" מיד מרגישים את ההבדל. נכנסת בך רוח המטייל והדימיון מתפרע. בשיחה עם עובדי החנות ניתן לראות כי מדובר באנשי שטח אמיתיים, כל אחד בתחומו. אחד מדריך טיולים, אחד מורה דרך ויש אפילו ארכיאולוג! המפגש עם הצוות הוא חוויה מיוחדת שלא כדאי לפספס!

תפסנו את יניב לוי, מנהל המדיה ושיתופי הפעולה למספר שאלות:

מה לדעתך מיוחד בחנות שלכם?

אני חושב שזה מתחיל מהמטרה שלנו שהיא קודם כל לתת שירות לכל אחד שרוצה לטייל. יש לנו משפט שרץ כבר שנים: "בסברס לא מוכרים לך, אתה קונה". וזו דרכה של החנות, אנחנו לא מוכרים סתם, אלא באים לתת פתרון אמיתי לכל אחד.

איך עברה תקופת הקורונה?

היה קשה, צלחנו את זה יחסית יפה. עבדנו כמו כולם במתכונת של משלוחים, אבל המפגש עם הלקוחות היה חסר מאוד. כעת מערך המשלוחים שלנו מהיר ויעיל הרבה יותר.

שמענו שיש לכם פרוייקטים ומיזמים מיוחדים. תוכל לספר לנו על זה?

כן בטח. לא מדובר באיזה סוד גדול. אנחנו תמיד מחפשים להיות מעורבים בנעשה בקהילת המטיילים הישראלית והירושלמית בפרט. כל שיתוף פעולה כזה הוא מבורך. אתן לך דוגמא, לפני חמש שנים יצרנו בפעם הראשונה את מבצע הטרייד-אין נעליים שלנו כאשר הרעיון מאוד פשוט, פרקטי ולמען מטרה טובה: לקוחות יכולים להביא נעליים ישנות ולקבל הנחה בתקופה מסויימת בשנה. הנעליים נתרמות לחנות יד שניה שמעסיקה אנשים המתמודדים עם מוגבלויות. ככה נוצר Win-win-win! הלקוחות מקבלים הנחה, המתמודדים מקבלים תעסוקה ואנחנו מקבלים לקוחות.

לאחרונה יצא צוות החנות עם אוהד נבון המוכר יותר כ"אוהד הנווד" ליום צילומים בשטח. לקראת הקיץ ועונת הקמפינג הם התמקדו באוהלי פתיחה מהירה למשפחות. במהלך היום הם פתחו ובדקו שבעה אוהלים שונים. "השנה אנשים פשוט השקיעו הרבה יותר בציוד הקמפינג המשפחתי ויצאו להכיר את הארץ, לכן היה לנו טבעי כל כך להתמקד באוהלי המשפחות" מסכם יניב.

נראה שמי שאוהב לטייל לא יוותר כל כך מהר על חווית הרכישה בחנות ציוד הטיולים. אז אם אתם רוצים לקבל שירות מאנשי שטח אמיתיים שחיים את זה, אין ספק שלא כדראי לוותר על עליה לירושלים ולעבור בדרך לכותל בסברס .

כתובת החנות: רחוב יפו 105, ירושלים

לאתר החנות לחצו כאן

פייסבוק: https://www.facebook.com/sbrs.co.il/

אינסטגרם: https://www.instagram.com/sabres_jlm