סמוטריץ' ונתניהו
סמוטריץ' ונתניהוצילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

מפלגת הליכוד פרסמה הודעה חריגה שבה ציינה את שמות חברי הכנסת מהמפלגה שנעדרו ממליאת הכנסת ללא קבלת אישור, והבטיחה לעדכן את חברי הליכוד על נוכחות חברי הכנסת במליאת הכנסת ובוועדות.

''אמש, בניסיון ראשון מול ממשלת השמאל, ראש הממשלה לשעבר נתניהו ורוב מכריע של חברי האופוזיציה נשארו במליאה עד 4 לפנות בוקר. 3 ח״כים מהליכוד נעדרו ללא קבלת אישור: אופיר אקוניס, פטין מולא ומירי רגב'', אמרו בליכוד.

''לתשומת לב חברות וחברי הליכוד - אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות. אנו נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל'', הוסיפו במפלגה.

ח"כ מירי רגב הגיבה: ''כפי שנאמר להפלת ממשלת השמאל דרושה משמעת ברזל אך לא פחות מכך, אחדות הליכוד. לכן מוטב שתבהירו כי יציאתי מהמשכן הייתה בתיאום ובאישור''.

הדיון במליאת הכנסת הלילה (שלישי) נמשך עד לשעה 04:00 לפנות בוקר. בכאן חדשות דווח כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ראה שחברי האופוזיציה לא נוכחים באולם והתקשר באופן אישי לבקש מהם להיות נוכחים בכל הדיונים וההצבעות הנוגעות לתקנות הקורונה.

חברת הכנסת אורלי לוי הגיבה לשר זאב אלקין, שתקף את נתניהו וסיפרה על המתקפות שהיא ומשפחתה ספגו. עוד מהפעילות הלילית: חבר הכנסת יריב לוין הודה לחברי הכנסת הערבים שתמכו בממשלה, מה שלדבריו איפשר את מצעד הדגלים, ודודי אמסלם הפתיע את יו"ר הכנסת מיקי לוי.

צפו: כשדודי אמסלם ציטט את מיקי לויערוץ כנסת