איתמר בן גביר בכנס השמאל הקיצוני
איתמר בן גביר בכנס השמאל הקיצוניצילום: שלו שלום - TPS

חברי הכנסת איתמר בן גביר (עוצמה יהודית), אביר קארה ועמיחי שיקלי (ימינה) הגיעו לכנס השמאל הקיצוני שמתקיים היום (ג') במשכן הכנסת תחת הכותרת "54 שנים לכיבוש או אפרטהייד".

בן גביר טען שאחד האורחים בכנס, עומאר שקיר, הוא מחבל, ושאל את ח"כ עאידה תומא סלימאן ''איך את נותנת לאדם כזה לדבר בכנסת ישראל?''.

תומא סולימאן השיבה: ''בכיף אני נותנת לו, בכבוד''. ח"כ מוסי רז אמר לבן גביר: ''אם יש תמונה שלו בסלון שלך הוא באמת מחבל''.

בן גביר אמר לאחד הנוכחים "לך תזדהה עם האויבים". ח''כ עופר כסיף לא נתן לבן גביר להמשיך לדבר ואמר לו "סתום את הפה שלך חתיכת ***. כלומניק".

ח"כ עמיחי שיקלי אמר בכנס "מרצ חצתה את הקווים. מי שמשווה בין מדינת ישראל למשטר האימים הגזעני של דרום אפריקה, אין לו שום קשר לציונות".

בהמשך בן גביר המשיך להתפרץ לדברי הנוכחים בכנס ולגם מים מכוס שהיתה על השולחן. ח"כ תומא סלימאן אמרה לו ״תשתוק. למה אתה שותה מהמים שלנו?''. בן גביר הגיב: ״זה מים Made In Israel״.

ח''כ בן גביר הוסיף לצעוק לעבר משתתפי הכנס ״אתם תומכים המחבלים״. ח''כ מוסי רז הגיב ״אני לא תומך בך״.

ח"כ מוסי רז ממרצ סיפר בכנס: ראש הממשלה נפתלי בנט יודע שאני מתנגד לכיבוש - זה לא סוד. יש לי אפילו הרושם שאיילת שקד וגדעון סער יודעים. אני מייצג את עצמי, מאמין שגם את מפלגת מרצ ומודע לזה שבממשלה יש רבים, כולל יאיר לפיד, שלא מסכימים לדבריי".