אודי ניסימיאן
אודי ניסימיאן צילום: איטם מדיה בע"ם

הסטארטאפ החדש Sealed.ai פיתח פלטפורמה שמסייעת לארגונים לאכוף עבירות רגולציה בזמן אמת בעזרת בינה מלאכותית תוך זיהוי דפוסים בשיחה אשר כוללים תרמית שנעשית על ידי נציגים סוררים בין אם בזדון או ברשלנות.

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מרגישים אבודים מול נציגי שירות או לחלופין את הוריכם עם כמות מוצרים בלתי נגמרת שקיבלו "חינם" על ידי נציגי מכירות שלכאורה הערימו עליהם? ככל הנראה גם אם זה לא קרה במעגל המשפחתי שלכם – שמעתם על מכר, חבר או קולגה שנקלעו לסיטואציה הזו.

בעקבות סטארט אפ ישראלי חדש בשם Sealed אשר פיתח טכנולוגית בינה מלאכותית לניתוח ושדרוג שיחות – נשאלת השאלה האם הטכנולוגיה הישראלית תשים סוף לעבירות הרגולציה וייתכן כי גם לתרמיות החוזרות והנשנות.

חברת Sealed ממקדת את פתרונותיה בעיקר לחברות מסחר און ליין וארגונים פיננסיים (B2B)
שבמהלך שגרת העבודה – אלו מנהלות שיחות שוטפות עם לקוחותיהן תחת רגולציה קפדנית – ומסייעת באכיפתן השוטפת. המערכת של Sealed מותאמת למעל 60 שפות והיא מקליטה את השיחות, מתמללת אותן, וכמו כן מזהה התראות בזמן אמת על בעיות קומפליינס.

כל השיחות נשמרות בטכנולוגיית ענן ונתוניהן מנותחים בהתאם לבקשת כל חברה. החברה פיתחה תשתית תקשורת גמישה אשר מאפשרת חיבור בצורה לא פולשנית לכל פלטפורמת תקשורת – כגון: מרכזיות טלפוניות, שירותי שיחות ועידה, שירותי שיחות WEB וניטור מליוני דקות שיחה בחודש בזמן אמת תוך אימון מודלי הפעילות הפיננסית של החברה תוך זיהוי והתרעה על עבירות רגולציה.

אודי ניסימיאן, מנכ"ל Sealed מדגיש: "הקניין הרוחני של Sealed.ai כולל שלושה פטנטים שאושרו בארצות הברית ושני פטנטים שממתינים לאישור". לדבריו הפטנטים הם על הטכנולוגיה הבלעדית אשר פיתחה סילד לניהול שיחות VoIP רציפות ומאובטחות וכמו כן על אופן כריית הנתונים מתוך השיחות בזמן אמת. מודל החברה פועל כך כי כל לקוח אשר משתמש בפלטפורמה ייחודית זו אשר מבוססת על בינה מלאכותית לניתוח שיחה - משלם בהתאם לשימושיו.

ניסמיאן בהשכלתו עורך דין היה בין מקימי הרשות למשפט וטכנולוגיה, הרשות לאיסור הלבנת הון ורשות התקשוב מספר כי החברה הוקמה לצד היזם הטכנולוגי, עמית בוהנסקי לאחר שהטכנולוגיה הוצגה לו. אל שניהם הצטרף ה CTO אריק הלפרין שהביא איתו נסיון של עשרות שנים בבנית מערכות VoIP ובינה מלאכותית לשווק הישראלי והבינלאומי.

"הטכנולוגיה של סילד בשונה מהמתחרות מאפשרות חיבור לכל מרכזיה שהיא בצורה לא חודרנית ובאמצעות תוכנה חיבור כזה הינו חיבור "ענני" שמאפשר לנתח שיחות בזמן אמת ולהתריע או לאמן את נציגי המכירה בזמן אמת"

מדגיש ניסמיאן, "המערכת של סילד מנתחת שיחה וככזו לאחר אימון מתאים היא יכולה לזהות כל דפוס בשיחה שכולל תרמית שמעשית על ידי נציגים סוררים בין בזדון או ברשלנות. הרעיון כאן נובע מהצורך לפקח מבלי להקשות על העובדים או על הדרך וזו על מנת לאמץ ולתקן.

הרי בסופו של יום כמו שחברות רבות מחויבות לשמור על ביטחון המידע כך גם העתיד יראה שעבירות הרגולציה בתחום יזדקקו להתערבות של פלטפורמת ניתוח ומעקב אחרי שיחות".

בכל שנה עולמות הטכנולוגיה מתפתחים נמרצות אך עדיין חברות רבות במגוון ענפים משתמשות במערכות טלפניות מיושנות בשביל להעניק מענה לקהל הלקוחות – ובסופו של יום התוצאה היא לעיתים נציגי שירות שמעניקים פתרונות לקויים בין אם זה ברמת ביטוח אשר לא מתאים ללקוח או מוצר שמגיע לבית הלקוח בעסקה מפוקפקת לכאורה – וכשיש פתרונות אשר מעניקים ביטחון לאלו ראוי כי זה יהיה פתח לבאות.

מצאתם טעות בכתבה או פרסומת לא ראויה? דווחו לנו