ראשת העיר ויענקל'ה שחר עם שלט הרחוב החדש
ראשת העיר ויענקל'ה שחר עם שלט הרחוב החדשצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

חודש אחרי הזכיה באליפות המדינה בכדורגל בפעם ה-13 בתולדותיה והראשונה מזה עשור, הגיעו היום (רביעי) שחקני ואנשי מכבי חיפה לטקס קבלת הפנים לרגל הזכיה שנערכה בהיכל עיריית חיפה ובהשתתפות ראשת העיר עינת קליש, סגניה, נשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר, שחקני המועדון והצוות המקצועי.

במהלך הטקס העניקה ראשת העיר קליש לנשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר, את שלט הרחוב החדש בעיר שייקרא על שמו, כאשר על השלט נכתב כי שחר הינו "איש עסקים, פילנטרופ, נשיא מועדון הכדורגל מכבי חיפה מאז 1992. בזכות תרומתו רבת השנים הפכה הקבוצה לאימפריית כדורגל בינלאומית אשר הביאה כבוד רב לעיר".

לא רק נשיא מכבי חיפה זכה לכבוד שייקרא רחוב על שמו בעיר חיפה, כאשר גם הבעלים לשעבר של היריבה העירונית, הפועל חיפה, רובי שפירא ז"ל יזכה לכבוד זה.

שחר העניק לראשת העיר צלחת אליפות אישית עם הקדשה וציין לשבח את שיתוף הפעולה הפורה בין המועדון לעירייה והעומדת בראשה.

"אני מאד מודה לך. שמחתי שהיית איתנו במשחק ההכתרה, הגאווה שלנו העירונית היא שגם הנוער וגם הנערים זכו באליפות. יש לנו בתי ספר לכדורגל ברחבי העיר ואלפי ילדים עוברים במערכת שלנו. זו גאווה עבורנו שכל מי שיוצא מהמועדון הזה, יוצא עם ערכים. לא כולם הופכים להיות שחקנים, אבל הם הופכים לבני אדם ובכך אנו גאים. יש לנו פה שחקנים זרים שהם השגרירים של המועדון ושל העיר. שמחים ששימחנו את העיר הזו ותודה על כל העזרה והסיוע שלכם למען המועדון שלנו", אמר שחר לקליש.

"זו גאווה גדולה לעיר. כל העיר אתכם ואנחנו אוהבים אתכם. תמשיכו בדרך הטובה והמדהימה שלכם", אמרה ראשת העיר בתגובה.

"עשיתם עבודה נהדרת והבאתם הרבה גאווה וכבוד לעיר. אני מקווה שיהיו לכם את האנרגיות להמשיך להצליח ולהביא לעיר עוד הישגים, צלחות אליפות וגביעים ולהביא לנו כבוד גם כשאתם מייצגים את חיפה באירופה", אמרה.