ריינולדס. שוב במכבי
ריינולדס. שוב במכביצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

החתמה ראשונה למכבי ת"א לקראת עונת 2020/21. האלופה ומחזיקת הגביע, הודיעה לפני זמן קצר (חמישי) על חזרתו של הסנטר האמריקאני ג'יילן ריינולדס בן ה-28 לקבוצה כשחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

הסנטר האמריקני כבר שיחק במדי מכבי, כאשר בעונת 2019/20 הגיע במקומו של טאריק בלאק שנפצע ושיחק במדים הצהובים במשך חצי עונה עד שהגיע נגיף הקורונה והביא לסיום היורוליג והעונה כולה, וכעת הוא מגיע במקומו של אותלו האנטר ששוחרר ממכבי מיד עם החתמתו של ריינולדס, לאחר שנתיים בהם זכה עם מכבי בשתי אליפויות המדינה, פעם אחת בגביע המדינה ופעם אחת בגביע ווינר סל.

ריינולדס נחשב לריבאונדר וסקורר מצויין מתחת לסלים, כשבעונה החולפת צבר ניסיון ביורוליג והציג יכולת נהדרת במדי באיירן מינכן הגרמנית במדיה שיחק בכל 39 משחקי היורוליג שלה וסיים עם ממוצעים של 13.6 נקודות, 5.8 ריבאונדים ויותר מחטיפה ב-21 דקות בממוצע למשחק במפעל האירופאי הבכיר.

"אני שמח מאוד שאנחנו מחזירים את ג'יילן ריינולדס למכבי תל אביב", אמר לאחר החתימה המאמן יאניס ספרופולוס. "אנחנו מכירים אותו היטב והוא מכיר אותנו. הוא יוכל להתאקלם מהר ויהיה מוכן לעזור במהירות לקבוצה. אנחנו יודעים שבקדנציה השניה שלו איתנו הוא ישחק אפילו טוב יותר ויתמוך בקבוצה בצורה יותר יעילה כי הוא צבר ניסיון אירופאי".

"אני שמח מאוד ואסיר תודה על ההזדמנות לחזור למכבי", אמר ג'יילן ריינולדס לאתר הרשמי של מכבי. "החוויה הראשונה שלי הראתה לי שמכבי זה מועדון גדול, מה שהפך את ההחלטה שלי הפעם לקלה. אני כבר לא יכול לחכות ולראות את ההיכל מלא באוהדים נפלאים. אביא את כל האנרגיה והמיקוד שלי כדי לעזור לקבוצה לזכות בכל מה שאפשר. יאללה מכבי!".